anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot włożony do paczkomatu InPost a brak nadania

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kacper-1995
#7 Wielbiciel#

Witam mam taką sprawę że zrobiłem zwrot przez paczkomat . Paczkę nadałem niemal odrazu po wygerowaniu kodu .  Tzn około 14 w środę i do tej pory wisi „zwrot gotowy do nadania” . Czy jest możliwość że paczkomat się zawiesił czy coś ? I co w takiej sytuacji trzeba zrobić ? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Kacper-1995 Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
Kacper-1995
#7 Wielbiciel#

600000389407300012285628

oznacz moderatorów
Kacper-1995
#7 Wielbiciel#

IMG_4828.jpeg

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Kacper-1995 

Dzień dobry,

W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.


Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie oraz następujących informacji: 

 - nazwa lub adres urządzenia Paczkomat, w którym została nadana paczka, 
- data i godzina nadania przesyłki, 
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona, górna/dolna część maszyny Paczkomat), 
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.), 
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana), 
- informację, czy na przesyłce znajduje się etykieta wysyłkowa/kod nadania/kod zwrotu? 
- numer telefonu kontaktowego oraz adres mailowy do kontaktu. 

W imieniu firmy InPost przepraszamy za niedogodności. 

 

oznacz moderatorów