Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taką sprawę że zrobiłem zwrot przez paczkomat . Paczkę nadałem niemal odrazu po wygerowaniu kodu . Tzn około 14 w środę i do tej pory wisi „zwrot gotowy do nadania” . Czy jest możliwość że paczkomat się zawiesił czy coś ? I co w takiej sytuacji trzeba zrobić ?
@Kacper-1995 Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi. 🙂
600000389407300012285628
@Kacper-1995
Dzień dobry,
W celu weryfikacji zaistniałej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie oraz następujących informacji: