Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro pozytywnie rozpatrzyło moją reklamację z tytułu 2-letniej gwarancji i przedstawiło mi opcję zwrotu środków zakupu lub nowy, nieuszkodzony produkt. Zdecydowałem się na nowy, ten sam produkt. Po dniu otrzymałem informację, że towaru brak w magazynie z prośbą o podanie nr konta. Mam silne podejrzenie, że taka informacja wiąże się z tym , że aktualna cena towaru jest zdecydowanie wyższa i Allegro brzydko mówiąc chce mnie zrobić w bambuko. Proszę społeczność o informację czy muszę zgadzać się na taką propozycję gdy sprzedawcą jest Allegro.
@Client:87085570 Jeżeli chcą zwrócić Ci środki bo nie ma towaru, nic w zasadzie nie zrobisz, zostaje tu odpowiedni komentarz( jak jeszcze możesz napisać) albo pójście do sądu.