Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o pomoc w zwrocie przedmiotu jak wyżej napisałam czajnika elektrycznego . Sprzedawca wyraził zgodę na zwrot przedmiotu w ramach wymiany. Nie wiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jak mam zwrócić przedmiot , gdzie się wchodzi aby do stać etykietka w ramach zwrotu , ( smart).
@miroslawamroczek Taki zwrot możesz wykonać tak;
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij Szczegóły zakupu, potem na dole Zwróć zakup, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Sprzedawca nie musi wyrażać żadnej zgody na odesłanie towaru wadliwego w ramach reklamacji, to Twoje prawo i sprzedawca nie może go ograniczać.
Jeżeli będziesz robiła zwrot przez formularz Allegro, wpisz tam powód "towar wadliwy, niezgodny z opisem" i zaznacz, że jest to reklamacja z rękojmi. Napisz też, że domagasz się wymiany.
Możesz też odesłać towar bez wypełniania formularza zwrotu, na adres podany w zakładce Reklamacja na aukcji, wysyłając wcześniej sprzedawcy mailem pismo reklamacyjne z określeniem wad, w którym będziesz się domagać naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Towar wadliwy odsyła się na koszt sprzedawcy - tak stanowią przepisy - czyli sprzedawca ma obowiązek oddać Ci po wymianie koszt odesłania przedmiotu i dosłać nowy towar na swój koszt. Przy reklamacji nie musisz więc korzystać z darmowego zwrotu Smart, za który płacisz nie po to, aby sprzedawca z tego korzystał.