anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za zakup bez Smart ( za mała wartość)

RLis
#10 Popularyzator#

Dzień dobry

Czy ktoś z szanownych adminów może mi powiedzieć ile otrzymałem zwrotu za zamówienie:

31079300-49df-11f0-862a-a5d55252a059 ?

Za towar zapłaciłem 17,98zł kartą podarunkową, transport 11,49 blikiem.

Sprzedawca zlecił jednak zwrot kwoty 17,98 ( ta kwota wróciła na kartę podarunkową) choć przysłał korektę na całą kwotę, gdy chciałem go o to zapytać to wasz chatbot Alina stwierdził że otrzymałem kwotę 35,96zł czego już całkiem nie rozumiem.

Zanim zacznę dyskusję ze sprzedającym to chciałbym się upewnić jak to faktycznie wygląda

Pozdrawiam

 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

br.
#21 Demiurg#

Koszt zwrotu zawsze  pokrywa kupujący, jest tylko jeden wyjątek smart.  A skoro zakup nie był smart  to nie ma podstaw upominać sie o zwrot kosztu przesyłki  zwrotnej.

Rozliczenie prawidłowe.  Z Aliną możesz sobie porandkować ale nie traktuj serio jej rad.

Uzupełnienie:  kwota 11,49 powinna zostać zwrócona na twoje konto bankowe, osobno  to moze potrwać do 3 dni.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RLis Jaką kwotę widzisz w powiadomieniu o zleceniu zwrotu przez sprzedającego?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RLis
#10 Popularyzator#

cytuję temat z maila: Zwrot 17,98 zł za zakup 1 przedmiotu w tym:

na dokumencie od sprzedającego: Zapłacono przelewem: 29,47

a wasz chatbot: 35,96

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@RLis sprawdziłam zamówienie i widzę, że sprzedający zlecił zwrot przez nasz system na kwotę 17,98 zł. 

Prześlij proszę zdjęcie z informacją o zwrocie kwoty 35, 96 zł (na zrzucie uwzględnij całą stronę - pasek adresowy, datę oraz godzinę). Będę mogła wtedy zweryfikować tą sytuację z działem technicznym.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RLis
#10 Popularyzator#

RLis_0-1752145322827.png

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@RLis dziękuję, już to weryfikuję. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@RLis co oznacza 1 przedmiotu? tzn że w tym zamówieniu było więcej przedmiotów a zwróciłeś 1?

oznacz moderatorów

RLis
#10 Popularyzator#

nie, kupiłem dwa i zwróciłem dwa - wcześniej nie wspomniałem że otrzymałem towar o innych wymiarach niż w ofercie, dlatego uważam że sprzedawca powinien ponieść wszelkie koszta które poniosłem, w końcu to jego błąd.

Dziś po wymianie maili zgodził się na takie rozwiązanie 🙂

Jednak głównym celem tego wątku było wyjaśnienie rozbieżności kwot zakupu, zwrotu oraz błędnej podpowiedzi Aliny

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@RLis "...nie wspomniałem że otrzymałem towar o innych wymiarach niż w ofercie, "

Dobrze  by było gdybyś od razu opisał  rzetelnie cały proceder, ty  zadajesz proste pytanie więc masz od nas uproszczone informacje.  A dopiero teraz piszesz że złożyłeś reklamację na niezgodność z ofertą.

Sprzedający powinien ci odesłać wszystkie pieniądze  związane z zakupem

Czyli:  17,98  wartość przedmiotu

plus   11,47  przesyłka zakup

plus   11,47  przesyłka twój zwrot jeśli tyle zapłaciłeś, jeśli zapłaciłeś więcej kwota może być inna.

Razem:   40,42 zł  lub więcej

 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@RLis

Wszystko zależy od tego, czy zgłosiłeś zwrot, czy reklamacje. W przypadku zwrotu, sprzedawca zwraca cenę produktu oraz najtańszy koszt wysyłki z cennika dostałam (poza odbiorem osobistym i wysyłką w ramach Smarta), może też pomniejszyć zwracaną jeżeli zwracany przedmiot ma ślady użytkowania. Koszt wysyłki jest po stronie kupującego. 

Natomiast w przypadku reklamacji, sprzedawca zobowiązany jest do odbioru reklamowanego produktu na swój koszt. Może on to zrobić osobiście, jak i też przysłać kuriera lub etykietę (ale musi to uzgodnić z kupującym). Kupujący jest natomiast zobowiązany udostępnić sprzedawcy reklamowany produkt. 

oznacz moderatorów