Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Czy ktoś z szanownych adminów może mi powiedzieć ile otrzymałem zwrotu za zamówienie:
31079300-49df-11f0-862a-a5d55252a059 ?
Za towar zapłaciłem 17,98zł kartą podarunkową, transport 11,49 blikiem.
Sprzedawca zlecił jednak zwrot kwoty 17,98 ( ta kwota wróciła na kartę podarunkową) choć przysłał korektę na całą kwotę, gdy chciałem go o to zapytać to wasz chatbot Alina stwierdził że otrzymałem kwotę 35,96zł czego już całkiem nie rozumiem.
Zanim zacznę dyskusję ze sprzedającym to chciałbym się upewnić jak to faktycznie wygląda
Pozdrawiam
Koszt zwrotu zawsze pokrywa kupujący, jest tylko jeden wyjątek smart. A skoro zakup nie był smart to nie ma podstaw upominać sie o zwrot kosztu przesyłki zwrotnej.
Rozliczenie prawidłowe. Z Aliną możesz sobie porandkować ale nie traktuj serio jej rad.
Uzupełnienie: kwota 11,49 powinna zostać zwrócona na twoje konto bankowe, osobno to moze potrwać do 3 dni.
@RLis Jaką kwotę widzisz w powiadomieniu o zleceniu zwrotu przez sprzedającego?
cytuję temat z maila: Zwrot 17,98 zł za zakup 1 przedmiotu w tym:
na dokumencie od sprzedającego: Zapłacono przelewem: 29,47
a wasz chatbot: 35,96
@RLis sprawdziłam zamówienie i widzę, że sprzedający zlecił zwrot przez nasz system na kwotę 17,98 zł.
Prześlij proszę zdjęcie z informacją o zwrocie kwoty 35, 96 zł (na zrzucie uwzględnij całą stronę - pasek adresowy, datę oraz godzinę). Będę mogła wtedy zweryfikować tą sytuację z działem technicznym.
@RLis dziękuję, już to weryfikuję. 😊
@RLis co oznacza 1 przedmiotu? tzn że w tym zamówieniu było więcej przedmiotów a zwróciłeś 1?
nie, kupiłem dwa i zwróciłem dwa - wcześniej nie wspomniałem że otrzymałem towar o innych wymiarach niż w ofercie, dlatego uważam że sprzedawca powinien ponieść wszelkie koszta które poniosłem, w końcu to jego błąd.
Dziś po wymianie maili zgodził się na takie rozwiązanie 🙂
Jednak głównym celem tego wątku było wyjaśnienie rozbieżności kwot zakupu, zwrotu oraz błędnej podpowiedzi Aliny
@RLis "...nie wspomniałem że otrzymałem towar o innych wymiarach niż w ofercie, "
Dobrze by było gdybyś od razu opisał rzetelnie cały proceder, ty zadajesz proste pytanie więc masz od nas uproszczone informacje. A dopiero teraz piszesz że złożyłeś reklamację na niezgodność z ofertą.
Sprzedający powinien ci odesłać wszystkie pieniądze związane z zakupem
Czyli: 17,98 wartość przedmiotu
plus 11,47 przesyłka zakup
plus 11,47 przesyłka twój zwrot jeśli tyle zapłaciłeś, jeśli zapłaciłeś więcej kwota może być inna.
Razem: 40,42 zł lub więcej
Wszystko zależy od tego, czy zgłosiłeś zwrot, czy reklamacje. W przypadku zwrotu, sprzedawca zwraca cenę produktu oraz najtańszy koszt wysyłki z cennika dostałam (poza odbiorem osobistym i wysyłką w ramach Smarta), może też pomniejszyć zwracaną jeżeli zwracany przedmiot ma ślady użytkowania. Koszt wysyłki jest po stronie kupującego.
Natomiast w przypadku reklamacji, sprzedawca zobowiązany jest do odbioru reklamowanego produktu na swój koszt. Może on to zrobić osobiście, jak i też przysłać kuriera lub etykietę (ale musi to uzgodnić z kupującym). Kupujący jest natomiast zobowiązany udostępnić sprzedawcy reklamowany produkt.