Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W jaki sposób odbywa się zwrot produktu (produktów) które z jednego zakupu (od tego samego sprzedawcy) zostały dostarczone w kilku paczkach?
Co prawda jedna część nie została jeszcze odebrana, ale będę zwracał wszystkoi w jednej paczce się nie zmieści.
Czy tej co nie odebrałem nie odbierać i wróci do nadawcy a to co mam już w domu zwrócić jak zwykle?
Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
@tytan15 Jeśli w ofercie jest możliwość zwrotu, będziesz mógł odesłać towar w kilku paczkach - tak jak przyszedł. W przypadku problemów z wygenerowaniem więcej niż jednej etykiety, napisz do nas ponownie.
Zwracasz to możesz, to co jest zgodnie z prawem, klikasz zwrot w zakładce zakupy, wybierasz to co chcesz i wszystko się wyświetli jak i co i kiedy, jak ze Smartem to zwrot darmowy w wybranej opcji dostawy(zwrotu).