Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilkanaście dni temu zamówiłam książkę, która nie dotarła w wyznaczonym terminie. Sprzedawca niezwłocznie zwrócił mi środki, kiedy zgłosiłam mu ten fakt, ale po kilku dniach książka jednak do mnie dotarła. Chcąc być uczciwa wykonałam ponowny zwrot środków do nadawcy, ale Sprzedawca do dzisiaj nie otrzymał środków (dzisiaj mija 4 dzień od przelewu).
Zwrot zarówno na moje konto, jak i na konto Sprzedającego został wykonany przez PayPro, myślałam, że w ten sposób środki zostaną zwrócone najszybciej i najjaśniej, ale teraz zaczynam myśleć, że trafiły one tylko do PayPro, a nie do Sprzedającego.
Nie chciałabym płacić dwa razy za ten sam przedmiot, proszę o pomoc jak odzyskać te środki, lub jak sprawić, by dotarły do Sprzedającego.
@Stoned90 Skontaktuj się z PayPro, podaj dane tego przelewu i poproś o wyjaśnienie. Ewentualnie podaj tam swój nr konta do zwrotu wpłaty.