Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Walczę z wiatrakami, ale co mi tam. Mogę prosić, aby zielona maska mi się na siłę nie łączyła z różową? Mają już inne EANy, więc nie powinny się łączyć - a chciałabym dla zielonej stworzyć osobny produkt w katalogu. Owszem, miały wcześniej te same, ale zgłosiłam zmianę, ta została zaakceptowana. I co? I nic, jak widać.
EAN zielonej maski: 8434077124031
EAN różowej maski: 8434077124055
@Methrylis Już działam w tej kwestii.
@Methrylis Czy możesz podać mi jeszcze numer oferty, którą próbujesz wystawić/ edytować?
@_HolaOla_ już nie trzeba, bo nieprawidłowy EAN wreszcie odpiął się od produktu, więc można go było normalnie dodać do katalogu - widocznie miał sporą zamułę. Ale dzięki
@_HolaOla_ aaale niestety mam znowu problem prawie takiej samej natury. Katalog wymusza na mnie połączenie dwóch różnych produktów - różniących się EANem(!!!), ale z miniaturki wyglądające prawie tak samo. Różnica na miniaturce to inny model okularów i wielka szkoda, że wasz genialny system ma to gdzieś.
Numery EAN i oferty:
Oferta 13285325092 - 5905314077043 (ta, którą chcę opublikować)
Oferta -13285325094 - 5905314077012 (ta, z którą ten **piiip**yczny system chce łączyć, choć błędnie)
Serio. Dlaczego wy robicie absolutnie wszystko, byle tylko utrudnić życie i sprzedawcom, i klientom?
I to samo tutaj. Różnica kotylionów, ale dla katalogu jeden pies:
13285382028 - 5905314072604 (chcę to połączyć)
13285382159 - 5905314072727 (z tym mi chce błędnie łączyć)
/edit, to juz się rozwiązało
@Methrylis już to sprawdzamy.
To od razu powiem, że za chwilę podeślę więcej takich numerów, jeśli się okaże, że tylko wy jesteście w stanie to naprawić. Nie wiem, co to za durnota, by nie pozwalać opublikować oferty Z INNYM EANEM, tylko dlatego, że miniaturka jest podobna. Nie taka sama, a jedynie podobna. To jest serio jakiś nieśmieszny żart
@Methrylis sprawdziliśmy oferty, które wskazałeś i dla tych produktów bez problemu powinieneś mieć możliwość wybrania ich na formularzu wystawiania i nie powinna pojawiać Ci się informacja z błędnie sugerowanym produktem. Dane, które tutaj przedstawiłeś wskazują, że wystawiasz ofertę bez wybrania konkretnego produktu, ale jeżeli jest inaczej prześlij nam proszę zrzuty z kolejno wykonanych kroków lub krótki filmik obrazujący ten problem na spolecznosc@allegro.pl.