Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie dawno patrzyłam na opony w różnych sklepach internetowych (Goodyear UltraGrip Performance 3 175/60 R18 85 H), które są kategorii C, C i mają 70 dB (i we wszystkich sklepach tak jest), ale kiedy spojrzałam na oferty na allegro to okazuje się że ten jeden produkt ma dwie różne właściwości: te prawidłowe i kategorie A, A i 60 dB, co jest wprowadzeniem w błąd. Nie wspomnę już że na żadnej aukcji nie ma etykiety pokazującej te oznaczenia, więc klient jest wprowadzony w duży błąd! Z tego powodu zamówiłam opony gdzie indziej, bo tu jak widać sprzedawcy nawet nie potrafią podać prawidłowych informacji, nawet sklep Allegro wprowadza w błąd.
Jeśli chcesz kupić opony to wiadomo gdzie się kupuje. Warto nawet przepłacić te 100zł ale obsługa gwarancyjna jest pierwsza klasa.(zamawiam tam rocznie ok. 20 kompletów do floty w firmie, czasem zdarzają się wady, deformacje, czasem kierowca uszkodzi na krawężniku i nigdy nie ma problemu - wymieniają). Na allegro kiedyś dostałem 3 opony z bieżącej produkcji a jedną wyprodukowaną 2 lata wcześniej. I wszyscy olali sprawę o wysyłce na gwarancję i jej rozpatrzeniu nawet nie wspomnę.
Zawsze kupuje na popularnej stronie, ale spojrzałam na allegro, bo chciałam nabić punkty payback, ale sama stwierdziłam że to niepewny zakup skoro nie potrafią nawet podać etykiety z tymi informacjami.
Aktualnie payback jest nieopłacalny, 10000 pkt. to 100zł. Skończyły się czasy gdzie były takie mnożniki że za tankowanie ciężarowego auta raz w tygodniu telewizor się odbierało. Teraz nikt tego nie zbiera.
Na samym allegro raz punkty nalicza drugim razem trzeba się wykłócać bo jakiś tam warunków zakup nie spełnia. Za rok zbierania ochłapy za 30 zł się dostaje.
U mnie tak źle nie jest, rocznie ostatnio wyciągnęłam 200-300 zł, głównie za meble czy droższy sprzęt AGD, teraz nie miałam dużych zakupów, ale nie jest tak źle żeby tylko 30 zł za rok, a kiedy coś mi nie naliczy to do nich piszę i bez problemów i naliczają, na innej stronie od cashbacków miałam znacznie gorzej.
@carolingaw do twojej wiadomości sprzedawca nie podaje nieprawidłowej informacji bo wszystkie informacje zaciągane są z katalogu allegro ktoś jak 1 raz wprowadzał te dane jako nowy produkt strzelił babola i teraz wisi wszędzie błąd nawet na osa
Szkoda tylko że nie podają etykiety, która powinna być, nie wspominając że w opisie nawet nie podają prawidłowych informacji, więc co to za sprzedawca co nie potrafi przyłożyć się by prawidłowo podać informacje (chociaż w opisie), tak bardzo lubią dostawać zwroty?