Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ten sam kod EAN może być używany w wielu różnych sklepach do sprzedaży różnych produktów.
Wiem, że kod EAN odpowiada unikalnej ofercie.
Ale teraz system ma kod EAN odpowiadający dwóm różnym kolorowym ofertom.
Jest jakiś błąd w twoim systemie?
Kod EAN: 6970779602085
@SWETIYOU nie może, nie możesz jeden produkt jeden kod EAN, inaczej nie miało by to sensu 🙂
Kiedy składałem ofertę do systemu, system poprosił mnie o połączenie produktów w katalogu.
Następnie wybrałem jeden z produktów i użyłem kodu EAN tego produktu,
Ale moja oferta nie była taka, więc zmodyfikowałam kolor w atrybutach.
Następnie oferta została pomyślnie wymieniona.
Ten sam kod EAN odpowiada dwóm ofertom, ale mamy różnice kolorystyczne.
@SWETIYOU Według naszego katalogu produkt o wskazanym kodzie posiada kolor brązowy.
Cześć @SWETIYOU. W takiej sytuacji możesz zgłosić błąd w produkcie i zaproponować zmiany. Twoja sugestia zostanie rozpatrzona na podstawie danych, znajdujących się w bazie GS1.
@SWETIYOU Jeśli danego produktu nie ma jeszcze w katalogu, to oczywiście możesz stworzyć nowy produkt. Natomiast jeśli chcesz zmienić dane w produkcie, skorzystaj proszę z formularza "zgłoś błąd w produkcie".
Na przykład:
Mam ofertę o kodzie EAN: aaa, a na Państwa magazynie posiadam 10 sztuk.
Zmieniam teraz kod EAN oferty na bbb.
Zgłosiłem się w ramach „Zgłoś błąd katalogu” i przeszło.
W tym czasie zaktualizowałem kod EAN oferty do bbb.
Co mam zrobić z moimi 10 zapasami?
Czy po wystawieniu oferty system prawidłowo dostarczy towar?
@SWETIYOU Rozumiem, że korzystasz z usługi One Fulfillment? W sprawie stanów magazynowych napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/kampania/fulfillment