Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam sporo ofert nie połączonych z katalogiem, ponieważ pokazuje mi się błąd: Oferta 10895351494 - Parametr EAN w Twojej ofercie jest przypisany do innego produktu w Katalogu.
Dla przykładu podaje ofertę nr 10895351494 Baton FIT SMOOTHIE z czerwonymi burakami i czarną
Gdy próbuje wyszukać produkt w katalogu po EAN: 8594002314538 nie wyszukuje mi żadnego produktu.
Gdy chce wyszukać produkt po ean w zwykłej wyszukiwarce na allegro wtedy wyszukuje mi dokładnie taki sam produkt, jaki ja mam.
Gdy próbuje wyszukać produkt w katalogu po nazwie Wyszukuje mi jedynie dwa produkty o innych smakach.
Załączam odpowiednie zrzuty z ekranu.
Jest to jedynie jeden przykład, problem z przypisaniem do katalogu mam z 41 produktami.
Jak mam powiazać wszystkie produkty z katalogiem?
@eBackToNature_pl minęło już 12 godzin od wystawienia oferty? Najprawdopodobniej to kwestia braku możliwości zmiany kategorii w Twojej ofercie - po 12 godzinach zmiana kategorii nie jest możliwa. W takim wypadku katalog produktów próbuje szukać tego EANu w kategorii, w której znajduje się Twoje oferta zamiast w całym katalogu.
Szukane produkty są stworzone w innych kategoriach niż Twoje oferty, więc rozwiązaniem jest albo zgłosić zmianę kategorii w produkcie, albo wystawić ofertę na nowo zmieniając kategorię (stracisz statystyki oferty).
Można też poprosić Allegro o zamknięcie oferty, wtedy zmiana kategorii jest możliwa, jeżeli dobrze pamiętam @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dziekuję,
To mam pytanie pomocnicze: Co oznacza: poprosić Allegro o zamknięcie oferty? Czy wtedy też traci się statystyki?
Z czym to się wiąże?
I gdzie można to zgłosić?
Nie korzystałem z tego jeszcze, więc nie wiem jak to się ma do statystyk, musimy poczekać na moderatorki. Chyba, że ktoś tutaj z forum z tego już korzystał.
Na samym dole oferty jest możliwość zgłoszenia błędnego powiązania, tylko nie jestem pewien co dokładnie stanie się po kliknięciu tego:
Samo kliknięcie od razu wysyła zgłoszenie, więc muszę się upewnić 😄
Dzieki za informacje,
Nie wiecz czy o to chodzi, ale mam mozliwość zgłoszenia naruszenia zasad i tam moge wybrac opcje: zgłoś oferte błędnie powiązaną z produktem.
Ale dla mnie ta opcja nie jest tożsama z tym, że produkt jest w złej kategorii.
W dodatku ta opcja jest raczej dla kupujacych a nie sprzedających.
Prosze o wypowiedz moderatora w jaki sposób można zmienić katalog w jakim znajduje się dany produkt, jak aukcja została wystawiona więcej niz 12 godzin bez utraty statystyk.
Może jest na ten temat artykuł który ominęłam.
Skoro Allegro wymaga zkatalogowania ofert to powinna dać mozliwość jej zmiany.
@eBackToNature_pl Przy okazji, wiem, że to może być dużo roboty, ale najprawdopodobniej może zajść potrzeba zgłaszania błędu w produkcie, gdzie możesz zaproponować nową kategorię - tam możesz ją zmienić, żeby dopasować ją do tej w swojej ofercie, wtedy katalog znajdzie ten produkt i będzie w porządku, tylko trzeba czekać na weryfikację przez pracownika Allegro. Oczywiście zakładając, że Twoje oferty są w prawidłowej kategorii, a same produktu w katalogu już nie.
Wtedy niestety musisz to robić ręcznie, wchodząc w formularz wystawiania nowej oferty, wyszukując ten produkt i zgłaszając w nim błąd, zmieniając kategorię.
Powyższe to tak tylko dodatkowo, jeżeli nie chcesz przenosić oferty do błędnej kategorii, najczęściej zdarza się to z produktami w kategoriach Pozostałe.
@eBackToNature_pl Zmianę kategorii produktu możesz zgłosić sam przez ten formularz zgłoszeniowy, ale w zgłoszeniu koniecznie umieść informację o numerze oferty lub ofert, których ma dotyczyć ta zmiana, Gdyby Twoja propozycja została odrzucona, napisz tutaj proszę ponownie, wówczas będę działać.
@eBackToNature_pl, tak, jak zostało to tu powiedziane, wystawiłaś ofertę w innej kategorii niż produkt i minęło 12 godzin, więc nie zmienisz już kategorii i nie widzisz produktu. W takiej sytuacji rozwiązaniem jest zmiana kategorii oferty, zmiana kategorii produktu lub stworzenie agregatu. Uznaliśmy, że połączenie tych kategorii jest dobrym pomysłem. 🙂 Teraz nie powinnaś mieć problemu z połączeniem tych ofert z katalogiem.
Jeśli reszta ofert dotyczy innych kategorii, potrzebujemy analogicznych danych do weryfikacji.
Dziekuję, zgłosiłam już problem w zgłoszeniu podanym przez _HolaOla_.
Nie wiem ile trwa rozpatrywanie wniosku, ponieważ nie mam narazie informacji zwrotnej.
Czy powinnam otrzymać potwierdzenie mojego zgłoszenia? Nie wiem czy dotarło do odpowieniego zespołu i czy zostało podjęte.
Pozdrawiam
Anna Smolak