Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Temat z serii "Katalog Allegro" milion i jeden raz.
Cztery tygodnie temu zatrzymaliśmy całą sprzedaż z powodu błędnego łączenia naszych oferta z naszymi produktami (blokada), wyjaśnianie sytuacji trwało bagatela 3 tygodnie. W tym czasie zostaliśmy poinstruowaniu jak łączyć produkty z ofertami, jak wystawić ofertę etc... na koniec niczym jak w szkole, "sprawdzian" utworzyliśmy produkty, dodaliśmy przykładową ofertę i "oddaliśmy" do sprawdzenia. Allegro potwierdziło, że w ten sposób napisana oferta może zostać połączona z tak opisanym produktem.
Edycja tysięcy ofert, wznowienie ich zajęło prawie tydzień, łączenie tych ofert naście godzin (klikania połącz).
W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy maila "Odłączyliśmy produkty od Twoich ofert".
Chcielibyśmy dowiedzieć się co mamy zrobić w tej sytuacji ? Czy oferty rozłącza automat - jeżeli tak co możemy zrobić żeby zostawił nasze oferty w "spokoju" ?
np. 13629125261 i 0226ae93-c33f-4967-9558-adda336a9b3e
Bardzo prosimy o pomoc @la_nika
Cześć @ohayo_pl, na początku chciałam Cię bardzo przeprosić, bo ta sytuacja to wina naszego (niedoskonałego jeszcze) mechanizmu. Skonsultowałam z zespołem Twoją sytuację i nie zrobiłeś nic złego i żeby zapobiec odpinaniu tej oferty od produktu w przyszłości w parametrze "Tematyka, motyw " zostaw jedynie wartość "anime". Wcześniej miałeś tam więcej wartości, stąd algorytm uznawał je za nieprawidłowe i dlatego usuwał to połączenie.
Oczywiście zanotowaliśmy sobie i przeanalizowaliśmy dokładnie Twój przypadek, a zespół zapewnił mnie, że popracujemy aby naprawić tego typu sytuacje, ale jeśli miałbyś jeszcze jakieś wątpliwości, pisz śmiało. Postaramy się pomóc.
@_HolaOla_ hej,
Dziękuje - chociaż zdecydowanie odczuliśmy brak Allegro przez 4tygodniową gehennę którą przeżyliśmy z powodu dokładnie tego samego błędnego rozłączenia przez mechanizm, a tych nerwów i kasy za brak sprzedaży i teraz rozkręcenie tego nikt nam pewnie nie zwróci...
Właśnie zastanawialiśmy się czy kluczem nie będzie tutaj tematyka, dlatego w między czasie podjęliśmy kolejną szaloną decyzję, aby wszystkie oferty powiązane z tymi produktami miały ujednolicony temat., dziękuję za potwierdziłaś nam że tym razem była to dobra decyzja.
Oczywiście, uważamy, że Alegro będąc takim molochem musi korzystać z automatycznych/pół-automatycznych mechanizmów, bo inaczej całą dzielnice poznania zajęły by kampusy ludzi zatrudnionych do ewaluacji zgłoszeń/ofert.
Dziękujemy za miłe słowa i skonsultowanie tematu, to miła odmiana po naszej drodze krzyżowej.
Rozumiem, że możemy śmiało ujednolicić temat (jesteśmy w trakcie, chociaż trochę tego jest), i możemy śmiało łączyć ponownie oferty, nie powinno to wywołać kolejnej lawiny rozłączeń, które w następstwie mogą wywołać blokadę ?
@ohayo_pl Nie, chociaż zagwarantować Ci tego nie mogę, to postaram się upewnić w zespole, który za te odpięcia odpowiada, ale czy możesz podać mi jakieś inne przykłady? Wyjaśniałam tylko tę jedną ofertę, więc żeby mieć pewność, musimy sprawdzić, czy mechanizm w pozostałych też zadział tak jak nie powinien.
@_HolaOla_ jasne, już podaję:
Z rannego maila np. : 14156850017 14156849652 13873580946 13873456818
oferty które nadal są podłączone do tego samego produktu: 14156850372 14156848856 14144130479
@ohayo_pl dziękuję. Przykłady, które nam podałeś są na tyle jednostkowe i charakterystyczne, że musimy głębiej je przeanalizować, żeby zaproponować Ci skuteczne rozwiązanie. Na razie nie dokonuj proszę zmian i daj nam trochę czasu. Zespół, który zajmuje się automatycznymi wiązaniami ma już na stole Twój problem, więc postaramy się go rozpracować i znaleźć dobre rozwiązanie.
@_HolaOla_ nie takie jednostkowe 🙂 patrząc na podobne oferty konkurencji, ale oczywiście cieszymy się, że postaracie się nam pomóc tak by zakończyć te koszmary senne.
Wcześniej jeszcze napisaliśmy zgłoszenie #41066068 można je oznaczyć w systemie że prowadzimy tutaj rozmowy, żeby nie duplikować zespołowi roboty
@ohayo_pl w przykładach od Ciebie problem dla naszego mechanizmu stanowi asortyment, który oferujesz, ale dostałam już potwierdzenie od zespołu, że naprawiliśmy te błędy i kolejne oferty nie powinne być już odłączane od produktów. Gdyby się tak jednak tak stało, daj mi proszę koniecznie tutaj znać. Widzę, że na zgłoszenie 41066068 również dostałeś już odpowiedź, więc sprawa załatwiona.
@_HolaOla_ bardzo dziękuję, wierzę że problemy już się nie pojawią - pozwolę sobie zapisać rozmowę tutaj, gdyby jakimś nieszczęśliwym przypadkiem gdzieś mi się ten temat zagubił - tak będziemy mogli szybko wrócić do rozmowy. Trzymamy kciuki i dziękujemy za prezent Wielkanocny.
EDit: spojrzałem teraz, z rana też mamy maila o rozłacoznych ofertach rozumiem (9:05) rozumiem, że to jeszcze przed wprowadzeniem zmiany ?
oferta: 14156850017 14156849652
@ohayo_pl tak, tak oczywiście. Gdyby coś nie działało nie tak jak powinno, napisz tutaj, a ja będę działać. Wszystkiego dobrego na Święta! 🙂
@_HolaOla_ witam, dzisiaj kolejne kilka tysięcy ofert zostało rozłączonych, nie wiem czy wynika to z jakiegoś opóźnienia w mechanizmie weryfikującym, czy coś innego.
tutaj przykładowe oferty to: 14157014003, 14156987547, 14144356469 - tematyka jest poprawna.
także 14144341792 ale tutaj widzę że tematyka jeszcze nie zdążyła się zaktualizować więc pewnie to ten wcześniejszy powód. Przez to że mamy bardzo dużo ofert, aktualizacja tematyki trwa trochę czasu.
Jeszcze pare tysięcy ofert się aktualizuje - jak tylko skończą, chcielibyśmy łączyć je ponownie z katalogiem, czy możemy bezpiecznie to robić czy potrzeba jeszcze trochę czasu do weryfikacji dla zespołu ?
@ohayo_pl nie, oferty nie powinny się rozłączać, więc już dałam znać do zespołu, ale ze względu na Święta będą mogli sprawdzić to dokładnie dopiero we wtorek. Przepraszam Cię bardzo za tę sytuację.
@ohayo_pl a jednak zdobyłam już potwierdzenie, że w przypadku 14157014003 zadziałał jeszcze mechanizm przed poprawką, więc generalnie masz rację, teraz powinno być w porządku. Najlepiej byłoby gdyby udało Ci się podpiąć kilka ofert na próbę i jeśli nie rozłączą się w przeciągu 24h to możesz połączyć resztę. Nie chciałabym żebyś się napracował i żeby Twoja praca poszła na marne, więc najlepiej będzie jeśli sprawdzisz to w ten sposób.
Ok, to na próbę leci jeszcze raz:
14156986986
14156986009
14144361430
14157014003
14156988823
14156987547
14144126038
13862712706
14144122253
Poczekam te 24h, jednakże jeżeli pamięć mnie nie myli wcześniej te oferty nie rozłączały się przez wiele miesięcy, ale wiadomo, mechanizmy są aktualizowane, zasada sprzed kilku miesięcy nie musi obowiązywać cały czas.
Trzymam kciuki i dam znać jak znowu wleci informacja o rozłączeniu (lub (oby) nie)
@ohayo_pl dziękuję. Jak wygląda sytuacja po weekendzie? Czy dostałeś informacje o jakiś nowych rozłączeniach?
@_HolaOla_ Hej,
Na szczęście nie ale połączyliśmy łącznie tylko 9 produktów. Teraz na weekend połączymy wszystkie produkty, które konsultowaliśmy i damy znać 🙂 przy tej ilości jeżeli coś ma się wysypać to się wysypie, ale trzymamy kciuki za ekipę devs-ów ;-), dziękuję że pytasz. Dzisiaj właśnie zakończyliśmy łączenie/wystawiania towaru, który miesiąc był niedostępny, było ciężko.
@ohayo_pl nie powinno być już takich przygód, ale gdyby coś nie działało tak jak powinno, dawaj proszę tutaj znać. Będziemy działać 🙂
@_HolaOla_ Witam,
Niestety powrócił ten sam problem, boimy się, że znowu skończy sie jako ostatnio, dzisiaj dostaliśmy maila o rozłaczeniu oferta:
13611479404
13623803113
13627990452
13628138418
13628143330
13628986017
13872811834
15509978399
Od kwietnia był spokój, czekamy na info kiedy możemy łączyć ponownie.
Dosłownie NIC nie zmienialiśmy w listingach.
@ohayo_pl Wyjaśniam tę sprawę. Dam znać, gdy dowiem się czegoś więcej.
@ohayo_pl Od osób odpowiedzialnych za to działanie otrzymałam informację, że w ofertach są inne plakaty (inne serie) niż w produktach, z którymi były połączone. Nie potwierdzono błędu. W tej sytuacji konieczne jest powiązanie ofert z innymi produktami. Jeśli odpowiednich nie ma w naszym katalogu, musisz je utworzyć.