Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry
Zupełnie przypadkowo zobaczyłem, że jedno z moich zamówień ma komentarz Status zamówienia: Wróciła do nadawcy.
Nie dostałem żadnej informacji mailowej/systemowej, że coś takiego się stało. Nie wiem co mam w takiej sytuacji zrobić, by wszystko było zgodnie z zasadami.
Pozdrawiam
Marek Cz
Sprawdź sms, musiałeś mieć jakieś info, lub ją skasowałeś przy okazji innych zamówień.
Albo przegapiłeś meila albo nadawca lub sam podałeś błędny adres odbioru. Jaka była forma dostawy?
Allegro one box. Adres poprawny.
Widze że popełniłeś błąd, wiesz już jaki?
Nie wiem. Prosiłbym o jakąś pomoc. Nie widzę w spamie żadnej wiadomości ani w koszu. Osoba nie odpowiada. A jeszcze jedno - była prośba o wspólną wysyłkę. Wybrałem z listy - Allegro One Box, koszt: 9,99 zł.. Wydrukowałem etykietę, wysłałem.
Odznaczyłeś rozwiązanie o popełnieniu błędu! dlatego pytam jaki błąd?
@mczerwinski3 Od kogo zakup od firmy czy prywatnego?
Ja sprzedawałem produkt. Osoba ode mnie kupująca poprosiła o połączenie w wysyłce trzech produktów. Wybrałem domyślą opcję, kupujący poprosił o zmianę, ponieważ twierdził, że ma jakiś problem. zmieniłem na Allegro One Box. Została dokonana transakcja, wygenerowałem etykietę, nakleiłem, wysłałem.
OK. jesteś prywatnym sprzedającym? wysłałeś -wstawiłeś na czacie nr przesyłki do kupującego? poinformowałeś go o tym?
Tak, jestem prywatnym sprzedającym. Sprzedałem już trochę produktów, nigdy nie wysyłałem na czacie nr przesyłki, wszystkie były odebrane bez problemu bez tego. I jedna korekta - nie było żadnych komplikacji - nieaktualne stwierdzenie kupujący poprosił o zmianę, ponieważ twierdził, że ma jakiś problem.- to była inna osoba. Powinniśmy te numery wysyłać?
Wstawienie tych nr jest dla ciebie taką gwarancją że wysłałeś w racie pretensji kupującego, teraz pozostaje czekać aż się kupujący odezwie, może ktoś Ciebie wprowadził w błąd z tą zmianą przewoźnika i miejsca dostawy, czekać na odpowiedź kupującego!!
Rozumiem. 1. Na wszelki wypadek zawsze wysyłać nr przesyłki. 2. Napisałem do kupującego, czekam na odpowiedź. Dziękuję za pomoc.
Wszystko jasne. Z mojej strony nie było błędu, kupujący nie odebrał produktu. Ja z tym nie muszę nic robić, może poprosić o ponowną odpłatną wysyłkę. Dostałem kod ale nie muszę odbierać zwrotu, trafi do sortowni i Allegro będzie próbowało się z nami skontaktować żeby transakcja doszła do skutku.
No widzisz a odznaczyłeś takie rozwiązanie!
To moje pierwsze kroki na czacie. "Oznacz moderatorów" nie było dla mnie oczywistą informacją. Moja pomyłka.
Zawsze możesz to poprawić zmienić, itd.🤗 Ale nr przesyłki na czacie to nie tu na forum tylko w ofercie, masz tam czat z kupującym i tam wstawiasz nr przesyłki.
Gdzie mam pytać, kogo, w jaki sposób? Prosiłbym o jakąś pomoc. Przyjąłem do wiadomości, że coś zrobiłem niewłaściwie ale nie wiem, co.
@mczerwinski3 Umiesz odpisać na to pytanie? Od kogo zakup od firmy czy prywatnego?
Przecież OP napisał, że sprzedawał jako osoba prywatna. A to czy sprzedawca wcześniej kupił towar od osoby prywatnej czy firmy nie ma najmniejszego znaczenia dla dalszej sprzedaży (bo to są dwie odrębne transacje, pomiędzy którymi mogą nawet minąć lata).