Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
EAN 8050147622612
Formularz zmian z oznaczoną odrzuconą i jej powodem:
Strona producenta, konkretnie karta produktu:
Washing Machine Data Sheet 1.5 (thron.com)
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
EAN 6942147491935
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ replay, tu sugestia jest podobno nieprawidłowa:
No to popatrzmy na stronę producenta - QLED Smart TV - 50E7KQ - Hisense :
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ drogie Panie, w jaki sposób można wnieść skargę na osobę, która rozpatrywała zmiany w tym produkcie? W zgłoszeniu, w uwagach, jak przy 99,9% zgłoszeń wskazana została strona producenta. Jak widać rozpatrującej osobie nie chciało się tam nawet spojrzeć, jest to skrajne lenistwo i olewanie swoich obowiązków. Bo inne wytłumaczenie jest takie, że ta osoba ma bardzo poważne problemy ze wzrokiem. W tym przypadku wskazane byłyby szczegółowe badania lekarskie, czy może ona w ogóle pracować przy komputerze. Nie chcielibyśmy, by problemy się pogłębiały.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Im łatwiej jest napisac jak dzis do mnie:
Cytuję: dziękuję za wiadomość, jednocześnie przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
W celu wprowadzenia zmian w produkcie, bardzo proszę o przesłanie potwierdzenia np. linku do strony producenta, organizacji GS1 lub zdjęcie etykiety/opakowania produktu, gdzie widoczne będzie uzasadnienie sugerowanych zmian.
Po przesłaniu potwierdzenia będę mógł zgłosić prośbę o zmianę w produkcie do dedykowanego zespołu.
Z niecierpliwością czekam na wiadomość zwrotną.
Tymczasem życzę miłego dnia.
No cóż uprzejmie , w miarę , odpisałam:
@AptekaNatolinska my mamy w nosie, że nie nanoszą zmian w katalogu zgodnie z naszymi sugestiami lub ufają stroną zagranicznych firm, gdzie wersja polska strony była tłumaczona zwykłym translatorem google.
Allegro zdejmuje z nas odpowiedzialność w stosunku do parametrów, dzięki temu zapisowi ustawy o prawach konsumenta:
Art. 43b. Kryteria zgodności towaru z umową i przesłanki odpowiedzialności przedsiębiorcy za brak zgodności towaru z umową
2. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
1) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
2)występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
b) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;
3) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
4) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
I w razie "w", czyli sprawy w sądzie:
"Wysoki Sądzie, błędny zapis i/lub marketingowy bełkot producenta sprostowaliśmy w naszym opisie produktu na Allegro, części, której Allegro nie jest w stanie zmodyfikować. W załączeniu na dowód wydruk oferty.
Co do błędnych danych w parametrach, będących elementem Katalogu Produktów Allegro, powiadomiliśmy Allegro o zauważonych nieścisłościach i poprosiliśmy o zmianę błędnych parametrów. W odpowiedzi dostaliśmy informację od Allegro, że wg nich i tego co wyczytali na stronie producenta, ten zapis jest poprawny i go nie zmienią. Dołączamy do materiału dowodowego formularz zmian w produkcie z odrzuconymi, zgłoszonymi przez nas poprawkami do Katalogu Produktów Allegro. Niestety, my jako sprzedawca, użytkownik platformy Allegro, nie możemy samodzielnie poprawić danych w KPA, pozostaje to w gestii Allegro.
Dołączamy też dodatkowe negatywne odpowiedzi, co do wprowadzenia zmian w KPA, zawarte w zgłoszeniu mailowym oraz z forum Allegro Gadane, gdzie pracownicy Allegro podtrzymali wcześniejszą decyzję o nie nanoszeniu sugerowanych przez nas zmian." 😎
P.S.
Robimy screeny parametrów każdego dodawanego, nowego produktu do naszej oferty, by ewentualnie wykazać, że w chwili tworzenia oferty parametry były ok. To, że później się rozjechały to wynik zmian wprowadzanych przez Allegro w katalogu produktów. To czy samo Allegro te zmiany wprowadziło, czy na skutek zmian zleconych przez innego sprzedawcę nie ma dla nas znaczenia. Ma znaczenie tylko dla Allegro, które może z pozwem regresowym o odszkodowanie się zwrócić przeciwko sprzedawcy podającemu błędne zmiany. Które raczej nie ma szans na powodzenie, wszak wszelkie zmiany w KPA akceptuje pracownik Allegro, prawda? Do jego zadań należy weryfikacja zasadności zmiany, prawda? 😎
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Tu nie mogę tego popuścic, bo jest polski chpl i dla niemowlat i dla dzieci starszych.
A @k_owczarek1 na to : my wiemy lepiej niż producent, on się nie zna na tym co produkuje. Nasz przeszkolony zepsół ekspertów ( każdy jest po 12-minutowym szkoleniu ) zna się lepiej.
@AGD-RTV-IT Możesz odwołać się od decyzji doradcy, kontaktując się z nami przez formularz. Tam też możesz złożyć reklamację obsługową.
Niech mają błędy, przecież chyba nikt pralek na Allegro nie kupuje....