Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Sprzedaję myjkę ultradźwiękową 12636752745 - takie małe AGD w takiej kategorii
@AGLOPRIMA2 Prześlij mi proszę numer korespondencji, którą prowadzisz w tej sprawie.
Proszę: 34331486 dotyczy konta AGLOPRIMA1
@AGLOPRIMA2 Dziękuję, zgłosiłam potrzebę poszerzenia agregatu kategorii przypisanych do tego produktu. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
"zgłosiłam potrzebę poszerzenia agregatu kategorii"
a tak bardziej po polsku mogę poprosić?
@AGLOPRIMA2 Każdy produkt w Katalogu ma przypisaną do siebie kategorię lub zbiór kategorii (agregat). Poprosiłam o dodanie wskazanej przez Ciebie kategorii (255484) do zbioru kategorii dla produktu. Wtedy nie będzie problemu z dodaniem wariantu kolorystycznego do kategorii Parownice, myjki i mopy parowe.
@ko_alka Ok, dziękuję za wyjaśnienie .
Jak dla mnie to agregat to urządzenie wytwarzające prąd lub całość powstała przez połączenie niejednorodnych części. Nijak mi się to nie chciało skojarzyć z kategoriami i takimi tam, ale ja starej daty jestem.
Czekam zatem na efekt działań.
Przy okazji zapytam: czemu Ty zrozumiałaś o co mi chodzi z tymi wariantami kolorystycznymi, a ci specjaliści z tzw. pomocy Allegro nie?
Jesteś w stanie to wyjaśnić?
@AGLOPRIMA2 Spróbuj teraz wystawić produkt w innej wersji kolorystycznej, powinno być już okej. 🙂
No nie da się:
Teraz dostałam info, że myjka została przeniesiona do odpowiedniej kategorii.
Dziękuję za pomoc, szkoda, że tak oczywista sprawa wymaga tyle wysiłków z mojej strony.
ale @ko_alka nie odpowiedziałaś na moje pytanie:
Przy okazji zapytam: czemu Ty zrozumiałaś o co mi chodzi z tymi wariantami kolorystycznymi, a ci specjaliści z tzw. pomocy Allegro nie?
czy z każdym takim problemem mam od razu przychodzić na forum?
@AGLOPRIMA2 Dzięki za sygnał, najwidoczniej system potrzebował kilku minut na aktualizację. Dobrze, że już się udało.
Pracownicy Allegro to tylko ludzie, być może ktoś po prostu Cię źle zrozumiał lub zadziało się coś innego. Trudno mi powiedzieć. Przykro mi, że nieco dłużej czekałaś i jednocześnie dziękuję Ci za Twoją cierpliwość.
A na Gadane zawsze chętnie pomożemy, więc zapraszamy.
I tak 5 kolejnych "osób" źle zrozumiało...
Chyba powinniście zmienić rekruterów, bo aktualni Was oszukują