anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

witam co oznacza Produkt o id: f8466606-eb4a-4090-b7c2-93b jest niedostępny na wszystkich rynkach

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

Witam przy próbie dodania produktu komunikat: 

Wystąpił błąd podczas wystawiania oferty:
Produkt o id: f8466606-eb4a-4090-b7c2-93b94686a8e3, jest niedostępny na wszystkich rynkach (ProductValidationException productSet[0].product)

 

ktoś coś wie co z tym dalej ?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

bakterie probiotyczne nazwa Bioceum PRObio

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM widzę, że wystawienie oferty zostało zablokowane, ponieważ w opisie umieściłeś dane zachęcające kupującego do nawiązania z Tobą kontaktu. Usuń niedozwolone fragmenty.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

witam i dziękuję za informację - ale to stara sprawa zresztą nie wyjaśniona do końca (Pani z allegro powiedziała że oki  a skrypt i tak blokował) zostały zmienione zdjęcia, opisy - czy mógłby ktoś zerknąć i zweryfikować starą informację ? 

oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

witam i dziękuję za informację - ale to stara sprawa zresztą nie wyjaśniona do końca (Pani z allegro powiedziała że oki  a skrypt i tak blokował) zostały zmienione zdjęcia, opisy - czy mógłby ktoś zerknąć i zweryfikować starą informację ? 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM problem z wystawieniem nie dotyczył oferty, tylko produktu. Zablokowaliśmy go, ponieważ zawierał dane kontaktowe. Opis został usunięty, więc możemy przywrócić produkt. Daj znać czy mamy to zrobić?

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

tak bardzo poproszę 😉

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM już działam 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM produkt przywrócony. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

bardzo dziękuje

oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie ale nadal jest 

Wystąpił błąd podczas wystawiania oferty:
Produkt o id: 8c59068f-56b8-470c-87fe-f83d7b0737ae, jest niedostępny na wszystkich rynkach (ProductValidationException productSet[0].product)....

możemy coś z tym .... zrobić?

oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

witam gdzie uderzyć aby przywrócić produkt ? Nadal ten sam komunikat .....

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM skonsultowałam Twoją sprawę - problemem są zdjęcia znajdujące się w produkcie. Znajduje się na nich informacja zachęcająca do kontaktu z firmą. 
Zachęcam do usunięcia tej informacji ze zdjęć. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

Witam i pomijam " 

‎18-07-2024 09:05

@BIOCEUM_COM produkt przywrócony. "  ale zdjęcie które zawarte jest w obecnej ofercie wyglada tak

 

BIOCEUM_COM_0-1721386575700.png

 Mam rozumieć że adres korespondencyjny producenta (wymagany przez prawo) bez tel i emaila jest przyczyną zablokowania produktu ?

jest to jedyne zdjęcie w tej nowej ofercie. 

oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

Witam zerknie ktoś na te fotke i pomoże w wyjaśnieniu ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM w produkcie nie ma zdjęcia, które tutaj wskazałeś. Poproszę jeszcze o cierpliwość, upewniam się co konkretnie należy poprawić, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM wracam z odpowiedzią, jeżeli chodzi o zdjęcia w produkcie to powinieneś usunąć kod QR, jeśli prowadzi do strony oraz zapis "W przypadku wątpliwości skontaktuj się z Bioceum P.S.A.". 
Na tym zdjęciu, które podesłałeś, adres producenta może zostać (chyba że to Ty jesteś producentem, wtedy powinieneś to zakryć, bo Twoje dane mogą być tylko w zakładce), do usunięcia jest też kod QR, bo prowadzi do strony www.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BIOCEUM_COM
#7 Wielbiciel#

dziękuję za informację. Poprawione - łacznie z usunięciem producenta z opakowania. Czy i gdzie mogę prosić o odblokowanie produktu. Nadal ten sam komunikat.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BIOCEUM_COM ok, dziękuję za informację. Działam w tej sprawie, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów