anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta

Client:134088678
#7 Wielbiciel#

Aktywuję konto 2 raz jak przyspieszyć ten proces, po pierwszej aktywacji po prostu złotówka wróciła na moje konto a konto nie zostało aktywowane, co zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:134088678 a ile minęło od pierwszej aktywacji? To nie jest automatyczny proces.

oznacz moderatorów

Client:134088678
#7 Wielbiciel#

Od 1 aktywaci minęły dwa dni, wszedłem aby wystawić przedmiot i ponownie muszę je aktywować

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134088678 weryfikacja przelewu, może potrwać do 3 dni roboczych. Ważna kwestia jest taka, aby nie ponawiać przelewu, ponieważ zrestartuje to proces aktywacji konta. Dlatego proszę Cię o cierpliwość. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów