anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro lokalnie nie działa

MAMY ROZWIĄZANIE!
DarkBullet
#8 Zapaleniec#

Dzisiaj, z dziwnego powodu nie mogę wejść w żadną ofertę sprzedających na Allegro lokalnie,nie mogę również przeglądać historii swoich zakupów z zakładki allegro lokalnie.Wyskakuje za każdym razem komunikat o treści "Coś poszło nie tak".Problem występuje tylko w aplikacji allegro, ponieważ po zalogowaniu się przez przeglądarkę bez problemu mogę przeglądać oferty.Piszę o tym na forum, bo przeglądałem już podobne zgłoszenia innych użytkowników, i również usuwałem ciasteczka, historię przeglądania, pliki podręczne, odinstalowywałem aplikację jednak problem nadal jest taki sam.Nie mam pojęcia czy jest jakaś przerwa techniczna względem aplikacji na telefony czy tylko u mnie teraz występuje ten problem? 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@patlyk  @q3qPL  @marineo76 w poniedziałek powinna wyjść aktualizacja aplikacji, która przywróci pełną funkcjonalność. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
DarkBullet
#8 Zapaleniec#

Dodam jeszcze od siebie, że właśnie zaaktualizowałem do najnowszej wersji aplikację i problem nadal występuje, ale zanim zalogowałem się na konto, postanowiłem sprawdzić jak bez konta będzie wyświetlać produkty użytkowników z allegro lokalnie i wyświetla je normalnie, czyli mam wrażenie jakby coś kolidowało w aplikacji dopiero po zalogowaniu. 

oznacz moderatorów
onacik28
#7 Wielbiciel#

Podpinam się, od wczoraj nie działa. Reset telefonu, oraz zainstalowanie aplikacji na nowo nie pomogło. Nie działa tylko mobilnie, webowo z laptopa wszystko ok.

oznacz moderatorów
ola_piotr_bis
#7 Wielbiciel#

Od 2 dni nie działa mi w telefonie allegro lokalnie o co chodzi? Wyświetla się komunikat coś poszło nie tak.  Nie mam dostępu do ofert, do wiadomości do niczego

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

U mnie działa, może przeinstaluj apke.

oznacz moderatorów
robinson_2004
#7 Wielbiciel#

Mam tak samo. Ups coś poszło nie tak. I tak w kółko. Nie mogę wejść nawet na swoje oferty. Telefon to Samsung S21. 

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ola_piotr_bis @robinson_2004 w poniedziałek powinna wyjść aktualizacja, która przywróci pełną funkcjonalność aplikacji. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ISK_SPECTRUM
#7 Wielbiciel#

I co z tą aktualizacją?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ISK_SPECTRUM Niestety muszę Cię jeszcze prosić o cierpliwość. Aktualizacja powinna być dostępna dla wszystkich użytkowników do końca tygodnia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:116337492
#8 Zapaleniec#

Odinstaluj i zainstaluj apke

oznacz moderatorów
robinson_2004
#7 Wielbiciel#

2 razy tak robiłem. Bez efektu. 

oznacz moderatorów