Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dwa dni temu zamawialam opony przez Allegro lokalnie. Sprzedawca napisal mi, ze by niebylo pomylky dodatkowe informacje o produktu, wedlug czego informowalam sprzedajacego ze anuluje ten zakup i terza szukam mozliwosci jak anulowac zakup. Zaplacone zamowienie jest. Jak teraz postapowac ? Dziekuje Sara
@eudiamonds Masz zakup w zakładce "Moje zakupy", jeżeli tak to tam wszystko zrobisz, anulujesz albo zwrot, zadziała podobne, wówczas sprzedający musi wziąć nr konta od ciebie i ci zwrócić środki bezpośrednio na konto, inaczej na AL się nie da.
No chodzi o to, ze w zakladce moje zakupy niema takiej mozliwosci..
Jak chcesz zrezygnować ze względu na zauważone wady to składasz reklamacje a jak chcesz zrobić zwrot to odsylasz na własny koszt . Sprawdź czy sprzedawca już je wysłał bo może wystarczy się z nim dogadać aby nie marnował swojego cennego czasu na pakowanie
Opony niewyslal, juz znow pisalam ze chce anulowac zakup i ze by wyslal kwota ktora zaplacona na moje konto z powrotem. Tylko niewiezialam, ze na Allegro lokalnie niema takich mozliwosci anulowania jak klasyczne Allegro 😔
@eudiamonds a co z tymi oponami nie tak? Co to za informację? Pisałaś do sprzedawcy , że nie chcesz tych opon?
Na lokalnie sprzedają prywatni sprzedawcy, którzy nie muszą przyjmować zwrotów. Ale muszą wziąć pod uwagę reklamacje.
Opony sa u sprzedawcy. Sprzedawca sam pisal do mnie po wplacie ze opony sa 12 tu letnie a ze by niebylo niezrozumienia, to wyslalam do niego, ze w tym przypadku chce radszej anulowac.. w ogloszeniu tej informacji niebylo i chcialam anulowac tez z aplikacji ale nieda sie