anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zamowienia

Client:49098492
#1 Nowicjusz#

Witam, pisze Meila,  ponieważ 16.07.2021r na Allegro Lokalnie złożyłam zamówienie. Sprzedający   [edycja] 19.07.2021r dokonałam płatności ( niżej załączam zdjęcie), a 20.07.2021r przyszło mi powiadomienie, że transakcja została odrzucona ponieważ w ciągu 5 dni nie wpłynęła płatność. Pisałam do właścicielki od paznokci, ale napisała, że trzeba to wyjaśnić z Waszym serwisem.. W takim wypadku można prosić o zwrot pieniędzy lub wysłanie zamówienia? Pozdrawiam 

[edycja] ( Client:49098492)
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49098492 Jak płaciłaś? Przez Allegro Finanse, czy zwykłym przelewem na konto sprzedawcy? Jeśli zwykłym przelewem, Allegro nie odnotowało wpłaty, dlatego masz anulowane zamówienie w systemie, ale sprzedawca powinien ją otrzymać i wysłać towar.

Jeżeli płaciłaś przez Allegro Finanse, sprawdź status tej wpłaty w zakładce Kupione. Być może jest anulowana lub nieudana, a jeśli tak, pieniądze powinny wrócić do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Sprawdź rachunek bankowy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:49098492 Raczej tu zapytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f  @ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:49098492 czy pieniądze wróciły na Twoje konto? Sprawdziłam i to zamówienie zostało opłacone, ale przelew procesował się dłużej niż zazwyczaj, po 5 dniach i 19 minutach został nadany status opłacone. Czyli przez te 19 minut cały ambaras. Sprawdź proszę czy pieniądze nie wróciły na Twoje konto, jeśli nie, będę to dalej wyjaśniać. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#15 Entuzjasta#

@la_nika Kto ponosi w takim przypadku winę za zbyt długie procesowanie przelewu?

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@kolekcjoner608 "Kto ponosi w takim przypadku winę za zbyt długie procesowanie przelewu?"

Oczywiście że sprzedawca, bo klient zapłacił, a że oferent udostępnił oblatowi takiego, a nie innego operatora, to na jego odpowiedzialność.

oznacz moderatorów