Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pisze Meila, ponieważ 16.07.2021r na Allegro Lokalnie złożyłam zamówienie. Sprzedający [edycja] 19.07.2021r dokonałam płatności ( niżej załączam zdjęcie), a 20.07.2021r przyszło mi powiadomienie, że transakcja została odrzucona ponieważ w ciągu 5 dni nie wpłynęła płatność. Pisałam do właścicielki od paznokci, ale napisała, że trzeba to wyjaśnić z Waszym serwisem.. W takim wypadku można prosić o zwrot pieniędzy lub wysłanie zamówienia? Pozdrawiam
@Client:49098492 Jak płaciłaś? Przez Allegro Finanse, czy zwykłym przelewem na konto sprzedawcy? Jeśli zwykłym przelewem, Allegro nie odnotowało wpłaty, dlatego masz anulowane zamówienie w systemie, ale sprzedawca powinien ją otrzymać i wysłać towar.
Jeżeli płaciłaś przez Allegro Finanse, sprawdź status tej wpłaty w zakładce Kupione. Być może jest anulowana lub nieudana, a jeśli tak, pieniądze powinny wrócić do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Sprawdź rachunek bankowy.
@Client:49098492 czy pieniądze wróciły na Twoje konto? Sprawdziłam i to zamówienie zostało opłacone, ale przelew procesował się dłużej niż zazwyczaj, po 5 dniach i 19 minutach został nadany status opłacone. Czyli przez te 19 minut cały ambaras. Sprawdź proszę czy pieniądze nie wróciły na Twoje konto, jeśli nie, będę to dalej wyjaśniać.
@la_nika Kto ponosi w takim przypadku winę za zbyt długie procesowanie przelewu?
@kolekcjoner608 "Kto ponosi w takim przypadku winę za zbyt długie procesowanie przelewu?"
Oczywiście że sprzedawca, bo klient zapłacił, a że oferent udostępnił oblatowi takiego, a nie innego operatora, to na jego odpowiedzialność.