Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, zapłaciłem przelewem ale mój dron Niny jest dalej do zapłacenia mimo że kwota 1045,95zl została pobrana z konta. Co zrobić w takiej sytuacji?
Teraz jest że anulowano płatność i że przedmiot jest nadal do sprzedaży.
Jak płaciłeś?
Przelew, wybrałem mój bank czyli PKO.
Przelew szybki czy tradycyjny?
Tradycyjny, ale skoro wybrałem mój bank to chyba powinni mieć odrazu
Dodatkowo co jeżeli ktoś kupi u kupującego w tym czasie ten przedmiot?
Nie, tradycyjny idzie długo i nie zawsz dochodzi tak to już jest.
@Client:88247941 mi się wydaje, że płatność się nie powiodła. Możliwe, że powinieneś opłacić ponownie a pieniądze z nieudanej płatności wrócą do 3 dni roboczych.
Nie wrócą w ciągu 3dni to przelew tradycyjny, ale wrócą.
Nie opłace ponownie bo to było 1045zl a miałem idealnie wyliczone na koncie i nie mam kasy żeby opłacić ponownie
Czyli co, myślicie że dostanę zwrot na konto? Nie przejdzie płatność po paru dniach?
@Client:88247941 sprawdziłam to zamówienie i płatność jest anulowana, w takim przypadku zostanie zwrócona na Twoje konto. Widać kilka prób opłacenia tego zamówienia, być może to stanowiło problem. Doradca może przekazać Ci bardziej szczegółowe informacje oraz skontaktować się z operatorem płatności w tej sprawie, ale tylko przez kontakt za pomocą formularza.
Z tego co mi się wydaje już pisałem formularz.
@Client:88247941 czy możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie tej wpłaty? W treści wiaodmości, podaj proszę link do tego wątku.
Już otrzymałem kasę na konto.