anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co się stanie jeśli płatność za zamówienie nie przejdzie?

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Witam, zapłaciłem przelewem ale mój dron Niny jest dalej do zapłacenia mimo że kwota 1045,95zl została pobrana z konta. Co zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Teraz jest że anulowano płatność i że przedmiot jest nadal do sprzedaży.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak płaciłeś?

oznacz moderatorów

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Przelew, wybrałem mój bank czyli PKO.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przelew szybki czy tradycyjny?

oznacz moderatorów

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Tradycyjny, ale skoro wybrałem mój bank to chyba powinni mieć odrazu

oznacz moderatorów

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Dodatkowo co jeżeli ktoś kupi u kupującego w tym czasie ten przedmiot?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, tradycyjny idzie długo i nie zawsz dochodzi tak to już jest.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:88247941 mi się wydaje, że płatność się nie powiodła. Możliwe, że powinieneś opłacić ponownie a pieniądze z nieudanej płatności wrócą do 3 dni roboczych.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wrócą w ciągu 3dni to przelew tradycyjny, ale wrócą.

oznacz moderatorów

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Nie opłace ponownie bo to było 1045zl a miałem idealnie wyliczone na koncie i nie mam kasy żeby opłacić ponownie 

oznacz moderatorów

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Czyli co, myślicie że dostanę zwrot na konto? Nie przejdzie płatność po paru dniach?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88247941 sprawdziłam to zamówienie i płatność jest anulowana, w takim przypadku zostanie zwrócona na Twoje konto. Widać kilka prób opłacenia tego zamówienia, być może to stanowiło problem. Doradca może przekazać Ci bardziej szczegółowe informacje oraz skontaktować się z operatorem płatności w tej sprawie, ale tylko przez kontakt za pomocą formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Z tego co mi się wydaje już pisałem formularz.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:88247941 czy możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie tej wpłaty? W treści wiaodmości, podaj proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:88247941
#7 Wielbiciel#

Już otrzymałem kasę na konto.

oznacz moderatorów