Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
7 kwietnia zakupiłam przedmiot u pewnego sprzedającego, wpłaty dokonałam natychmiast na nr konta wygenerowany przez Payu. Pieniądze z mojego konta bankowego zostały pobrane. Na drugi dzień odezwał się do mnie sprzedający proponujac mi zmianę sposobu dostarczenia towaru na odbiór osobisty (sprzedający jest z sąsiedniego miasta) nie zgodziłam się z przyczyn zdrowotnych i poprosiłam o przesyłkę kurierską- tak jak zaproponowane było w opisie aukcji. Dwa dni później sprzedający napisał, ze nie ma jeszcze mojej wpłaty i gdy wpłata będzie już na koncie to on odezwie się w sprawie wysyłki. Od tamtej pory cisza i brak kontaktu ze sprzedającym. Aukcja ma status "zakończona". Czy to możliwe, ze mimo pobrania pieniędzy z mojego konta one przez te 17 dni nadal nie dotarły do sprzedającego?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomożecie?
@_1985_ dla pewności.
Przelew był w formie tradycyjnej? Poprawnie wpisałaś tytuł przelewu? Sprawdzałaś i pieniądze nie wróciły?
Podaj numer zamówienia.
Tak, mojego banku nie było na liście, więc wybrałam zwykły przelew. Automatycznie mi wygenerowało nr konta payu. Wszystkie dane wpisałam dobrze, sprawdzałam 2 razy. Na pocztę dostałam informację, że płatność zakończona, codziennie także sprawdzam i nie wróciły mi pieniądze.
A jakim sposobem ty zapłaciłaś za ten zakup?
Zapłaciłam przelewem ze swojego osobistego konta na nr wygenerowany przez Payu.
@_1985_ Rozpocznij proszę dyskusję ze Sprzedającym przez ten formularz i poczekaj na jego odpowiedź. Sprzedający ma 24 godziny na odniesienie się do sprawy (nie licząc weekendów), a jeśli tego nie zrobi będziesz mogła poprosić nas o pomoc. Możesz być spokojna, nie zostawimy Cię bez pomocy.
Dziękuję serdecznie, tak zrobię 🙂
Sprzedający odezwał się w dyskusji, przeprosił, że był chory więc nie wysłał towaru, kazał mi podać adres, że dowiezie towar sam, podałam, na razie cisza, ani towaru, a ni wiadomosci, kiedy bedzie. Ale zastanawiam się, czy nie zrobiłam błędu, że zgodziłam się na odbiór osobisty, bo w razie czego, czy nie będzie problemem udowodnienie, gdyby np. sprzedający jednak tego towaru mi nie dostarczył? Raczej na wysyłkę kurierem- jak to było opisane w aukcji, nie mam co liczyć.
W tej sytuacji najchetniej prosiłabym o zwrot pieniędzy, ale nie wiem, czy mogę teraz zrezygnować z zakupu, bo szczerze mówiąc nie chce mi się już czekać, angażować rodzinę w odbiór przesyłki (przebywam obecnie w szpitalu).
@_1985_, opłaciłaś przesyłkę kurierską, więc masz prawo oczekiwać takiej dostawy. 🙂 Nie musisz godzić się na odbiór osobisty. Gdybyś nie mogła porozumieć się ze sprzedającym, możesz poprosić o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro. 🙂
Dziś poprosiłam o pomoc Allegro. Kilka dni temu sprzedajacy poprosił mnie o adres, napisał, ze sam dostarczy przesyłkę (opłaciłam przesyłke kurierską), zgodziłam się, oczysiście sprzedajacy nie pojawił się z zakupioną rzeczą. Dziś mu napisałam, że rezygnuję z zakupu i nie mam zamiaru dłużej czekać (to trwa już prawie miesiąc) chcę, by zwrócił mi pieniądze, może jest szansa na odzyskanie od niego pieniędzy.
@_1985_, widzę, że wypowiedzieliśmy się w tej Dyskusji. Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie rozwiązać. Na pewno nie zostaniesz bez wsparcia w tej sytuacji. 🙂
Co zrobić w takiej sytuacji, sprzedający napisał mi w dyskusji, ze nie zwróci mi pieniędzy, bo przeznaczył je na leczenie chorej matki i nie ma pieniędzy. Czy jest jakaś szansa, by odzyskać stracone ponad 200 zł?
@_1985_, możesz powołać się na wcześniejszą wypowiedź pracownika Allegro. Zgodnie z regulaminem Allegro Lokalnie:
Sprzedający powinien wskazać termin dostawy, jeżeli przekracza on 7 dni od momentu zawarcia Transakcji.
Ale mnie zalezy na zwrocie pieniędzy, podejrzewam, ze sprzedający oszukuje, już kilka dni temu prosił mnie o adres, podałam, miał dowieźć, nie wiem, czemu nie chciał wysłać kurierem, za którego zapłaciłam, nie dowiózł. dziś tłumaczył po mojej interwencji, ze zepsuło mu się auto. Jeszcze wczesniej w rozmowach na mojej prywatnej poczcie pisał, ze nie może wysłać, vo przelew nie dotarł. Chcę po prostu, by zwrócił mi pieniądze, od zakupu mija prawie miesiąc.
@_1985_, rozumiem i tak, jak zapewniłam wcześniej - na pewno nie zostaniesz bez pomocy. Proszę Cię o cierpliwość i kontynuowanie Dyskusji.
Zalezy mi już tylko na odzyskaniu pieniędzy, które zapłaciłam.
@_1985_, tak i jeśli Sprzedający nie wywiąże się z tego zobowiązania, po 14 dniach będziesz mogła złożyć wniosek o Program Ochrony Kupujących.
@_1985_ Masz rozpoczętą dyskusję więc ją prowadź, po 14dniach będzie możliwość zamknięcia jej jako nierozwiązaną i złożenie wniosku do POK, allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.