
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Po raz pierwszy przydarzyła mi się taka sytuacja. Kupiłem klucz do gry na pc.Postępując zgodnie z instrukcją próbowałem aktywować grę.Przez dłuższy czas nie udawało się tego dokonać. Mimo licznych wiadomości do sprzedającego, z prośbą o pomoc: zero odpowiedzi. Po wyłączeniu wszelkich barier antywirusowych i zabezpieczeń udało się grę wgrać. Niestety,następnego dnia nie mogłem uruchomić gry. Aktywator podany przez sprzedającego nie działał i to pomimo tego,że w dalszym ciągu wszystkie bariery anty były wyłączone.Pokazywała się strona Steam z loginem,żądająca hasła do tego konta (Nie chciałem niczego na tym koncie robić,żeby czegoś nie spieprzyć).Pisałem do sprzedającego z pytaniem o to konto i ewentualne hasło, ale zero odpowiedzi.
Czy mogę wystąpić o zwrot kasy?
Czy dowodem na moją korzyść mogą być liczne próby kontaktowania się ze sprzedającym,z prośbami o pomoc w aktywacji? Włącznie z prośbą o pomoc poprzez TeamViewer - tez zero pomocy.
Czy ponowny zakup tej samej gry na innej aukcji (bez żadnego problemu aktywowana,przypisana do mojego konta i już zainstalowana) może być dowodem na to,że nie chciałem oszukać sprzedającego?
Jeżeli ktoś miał podobny problem,to bardzo proszę o podpowiedź czy jest szansa na odzyskanie kasy,czy po prostu dać sobie spokój?
Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@winner40 rozpocznij dyskusję i złóż reklamację potem będzie opcja POK o ile się nie dogadacie 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za pomoc.To cenne mieć świadomość,że można liczyć na pomoc innych Allegrowiczów.Sprawę udało się załatwić pozytywnie dla mnie.
Temat zamknięty.Pozdrawiam. winner40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@winner40 Tak, możesz żądać zwrotu pieniędzy za coś, co miało działać, a nie działa.
Na początek otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE w nim zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
Jeżeli mimo to nie otrzymasz zwrotu pieniędzy, po 14 dniach zamknij spór jako nierozwiązany i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
Jeśli będziesz miał jakikolwiek problem ze złożeniem wniosku, albo Allegro odmówi Ci pomocy, napisz tu ponownie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc. Sprawę udało się załatwić pozytywnie dla mnie.
Temat zamknięty.Pozdrawiam. winner40

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@winner40 - Wszystko możesz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję.