anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost zgubił mi paczkę ,a ja jeszcze nie mogę się starać o rekompensate

wikiimati1817
#8 Zapaleniec#

W niedzielę zakupiłam upominki dla całej klasy córki.W poniedziałek paczka została poprawnie nadana ,we wtorek była podobno dwukrotnie wydana do doręczenia po czym wróciła niby do oddziału.Dzis ponownie wydana do doręczenia i nie dostarczona do teraz czyli do godziny 12 w nocy.Kilka telefonów do InPost i żadnej konkretnej informacji.Paczka nadal ma status w doręczeniu w które już nie wierzę.Zostalam bez upominków,rozczarowaniem dzieci,bez wydanej kasy z klasowych oraz w nerwach.A kiedy próbuje odzyskać pieniądze,mam czekać 14 dni.Dlacze sprzedająca lub ja mamy ponosić koszty skoro zawinił InPost,który zgubił paczkę.Dlaczego mam czekać 14 dni ?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

maxr01
#17 Koryfeusz#

Sugeruję napisanie do Allegro w tej sprawie. Lub założenie dyskusji sprzedającemu na Allegro (chociaż sprzedawca wywiązał się z umowy) - oraz natychmiastowe poproszenie pracownika Allegro o udział w dyskusji. Sprzedawca nadał przesyłkę - zawinił przewoźnik. Znając życie - to sprzedawca zostanie obciążony całkowitym przebiegiem transakcji, włącznie ze stosownym komentarzem.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

wikiimati1817
#8 Zapaleniec#

Właśnie sprzedająca się wywiązała,a że to nie było Allegro Smart to program ochrony nie działa? Dobrze rozumiem ? Jeżeli tak to jest to wysoce niesprawiedliwe oraz krzywdzące dla sprzedającej.Nie winie jej za to,że przewoźnik zgubił paczkę.W tym wypadku obie powinnyśmy otrzymać zwrot równowartości zakupu.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@wikiimati1817  sugeruje odnaleźć właściwy oddział Inpost i skotaktować sie z nimi a nie z infolinią. Oni powinni po pierwsze wiedzieć wiecej co z paczką a po drugie mieć bezposredni telefon do doręczającego kuriera. Wówczas z nim sobie wszystko ustalisz.

Skoro paczka jest w doręczeniu to znaczy że jest już w oddziele inpost w Twoim rejonie wiec najlepsze info bedzie u nich. Powodzenia

oznacz moderatorów

wikiimati1817
#8 Zapaleniec#

Wątpię aby cokolwiek zrobili.Paczka była już trzykrotnie wydawana do doręczenia i zawsze ponownie przyjmowana w oddziale.Ostatnio jeździła całą noc niby.Inpost nie przyznaje się do  zagubienia.Wiem z pewnych źródeł,że nigdy się nie przyznają,nawet jeżeli u nich w systemie wewnątrz jest info za zagubieniu.Sprobuje zadzwonić do oddziału.Nie odpuszczę im.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@wikiimati1817 

Prosimy o kontakt na pomoc@inpost.pl 
W treści prosimy podać numer przesyłki, dane do kontaktu oraz dokładny opis zawartości. Zweryfikujemy wówczas sytuację z paczką i zainterweniujemy odpowiednio w oddziale, by przyspieszyć doręczenie. 

oznacz moderatorów

wikiimati1817
#8 Zapaleniec#

Już się kontaktowałam wczoraj .Pisałam zgłoszenie i cisza.Zadnej odpowiedzi.Dzis napisałam reklamacje.Na infolinii zero konkretnych informacji.Zero pomocy.Juz nie wiem gdzie to zgłosić.

oznacz moderatorów

wikiimati1817
#8 Zapaleniec#

Kontaktowałam się już i żadnej odpowiedzi.Dzis złożyłam reklamacje.Sprobuje kolejny raz zadzwonić na infolinię.Chociaz niesmak pozostał i pozostanie.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@wikiimati1817 Ta ich Infolinia jest do D... Ja tam dzwoniłem przez tydzień. Dopiero list do Krakowa pomógł. W te pędy kurier przyniósł przesyłkę i nie było tłumaczeń "nikogo nie zastał" List przesłałem kurierem (drożej, ale szybciej) Za trzy dni miałem przesyłkę.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@wikiimati1817 Ja juz miałem taką sytuację i dopiero interwencja listowna w centrali Inpost w Krakowie pomogła InPost SA, ul. Wielicka 28, EQUAL BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków. Telefon też można do nich znaleźć, ale ode mnie nikt nie odbierał. Niby telefon jest do sekratariatu.

@InPost A może przedstawiciel się wypowie.

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@_Likos_  a czy jest techniczna mozliwość  aby klient wybrał przy dokonywaniu zamówienia - zakupu towaru paczkomat który jest wyłączony? (a może ma zapisany w ustawieniach allegro i automatycznie dodaje ten sam w każdych okolicznościach?)

 

Klient zamówił towar ode mnie w zeszłą sobotę, nadałem - wydrukowałem etykietę którą dostałem w zamówieniach i paczka została wysłana w poniedziałek. Wczoraj pojawiła się w oddziale niedaleko klienta i została wydana do doręczenia.

Jednak cały dzień nie została włożona do paczkomatu i dzisiaj też ma status - "przekazano do doręczenia". Z ciekawości wpisałem sobie w wyszukiwarkę paczkomatów packzomat odbiorczy i nie pokazuje go jako aktywny. Zadzwoniłem za infolinie przed chwilką i konsultant potwierdził i przekierował do innego.

Tak się teraz zastanawiam czy wtedy kiedy klient zamawiał był dostępny po czym go wyłączyli w trakcie tygodnia?   

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Skill_Player  mogli wylączyć w trakcie tygodnia po złożeniu zamówienia, mogło byc opóźnienie systemu i mimo że paczkomat nie był aktywny to system jeszcze tego nie widział lub po prostu paczkomat mógł mieć awarie dlatego go wyłączyli

Z tymi trzema przyczynami sie spotkalem.

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wikiimati1817 zgodnie z prawem trzeba się liczyć z takimi przypadkami, czas na odpowiedź reklamacyjną sprzedawca ma 14 dni więc nic nie zrobisz. 

Ale według mnie było w takim przypadku o ile kupujesz od firmy zamówić ponownie !!! w razie odnalezienia paczki dokonasz odstąpienia jednej z dostaw i odzyskasz kasę a i klasa będzie zadowolona 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wikiimati1817
#8 Zapaleniec#

Wiem,że mają 14 dni,ale oni dają sobie 30dni z czym również się nie zgadzam

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wikiimati1817 nie myl pojęć, jeśli zakup od firmy to do momentu wydania odpowiada sprzedawca i jak złożysz u niego reklamację ma 14 dni na odpowiedź, a to co piszesz to przewoźnik powołuje się na prawo przewozowe gdzie faktycznie jest tam 30 dni, ale zaznaczam nadawcą jest sprzedawca i Ty i tak nie dostaniesz ani odszkodowania ani nic, prócz odpowiedzi że nie jesteś nadawcą 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wikiimati1817
#8 Zapaleniec#

Nie jestem nadawcą.Sprzedajaca wywiązała się z umowy.Dlaczego ma ponosić winę za dostawcę.Poza tym to ja pozostałam bez zakupionego towaru,bez pieniędzy i z problemem.

oznacz moderatorów