Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Kupiłam na allegro lokalnie klocki lego. Po 2 dniach dostałam e-mail od allegro, że sprzedawca zwrócił mi pieniądze i trafia na moje konto do 3 dni roboczych. Po 3 dniach pieniądze nie wróciły, brak jakiegokolwiek maila od allegro. Dopiero w szczegółach info zwrot nie powiódł się, skontaktuj się ze sprzedawca. Napisałam do sprzedawcy, a on mi tylko napisał że pieniądze mu pobrało allegro nie wróciły do niego i trzeba zgłosić się do supportu. Nie widzę jakoś żeby cokolwiek zrobił dlatego pytam tutaj co ja mogę zrobić? Nie rozumiem też jakim cudem zwrot się nie udał...
@lady_veronicah Podaj tu numer zamówienia. Moderacja rzuci okiem 🙂
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cz3sc. A gdzie mogę znaleźć ten nr? Widzę tylko nr płatności.
@lady_veronicah Hmmmm nie wiem gdzie na lokalnie jest nr zamówienia.
Ewentualnie w mailu powinien być chyba identyfikator zwrotu.
Jak nie ma to poczekaj na moderację.
@lady_veronicah sprzedający rzeczywiście zlecił dla Ciebie zwrot, który został anulowany, więc w takiej sytuacji powinien skontaktować się z nami i przesłać potwierdzenie bankowe płatności, jeżeli została ona pobrana z jego konta.
A z jakiego powodu zwrot zostal anulowany.
@lady_veronicah powodów może być wiele, ale niestety nie mam dostępu do takich informacji.
Niestety sprzedawca przestał się odzywac. Dlatego otworzyłam dyskusje. Automat allegro napisał, że wzywa sprzedawcę do odezwania się i nadal cisza. Co radzicie abym teraz zrobiła? Pieniędzy brak a by się na święta przydały...
Czekać a jak się nie odezwie to kliknij o pomoc Allegr i wówczas mogą Ci udostępnić wniosek o rekompensatę.
Hej 🙂, a ile powinnam poczekać zanim klikne popros o pomoc? 16.12 otworzyłam dyskusje, a 19 pojawiła się automatyczna odpowiedź allegro.
@lady_veronicah poprosiłam już o wypowiedź naszego pracownika w dyskusji z tym sprzedającym, więc za chwilę ktoś od nas zabierze w niej głos.