Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To proste. Wejdź w zakładkę Moje zakupy, kliknij Szczegóły i sprawdź status płatności. Jeśli jest "zakończona", wtedy na pewno otrzymał.
Płatność jest zakończona , tylko sprzedający twierdzi że nic nie otrzymał a przelewu dokonałem tydzień temu przez Payu , mało tego aukcja z przedmiotem którego nie dostałem do dzisiaj
została wznowiona , tak jakbym nic nie kupił .
@ANDREWVLAD Sprzedawca wprowadza Cię w błąd, otwórz spór i poproś tam o pomoc Allegro, wtedy nagle sobie przypomni o wpłacie, znajdzie ją i odda lub wyśle towar.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@ANDREWVLAD Wygląda na zakup na AL, otwórz spór, ma 24 godziny na odpowiedź: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Dziękuje za pomoc