anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wycofać się z licytacji?

Idź do rozwiązania
ciotkaklotka3
#8 Zapaleniec#

Licytuję przedmiot, który podbiłam przez pomyłkę. Jak zrezygnować? Jak się wycofać z licytacji? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
xyz96
#21 Demiurg#

@ciotkaklotka3 Na Allegro Lokalnie? Tam nie musisz się wycofywać, ponieważ na Lokalnie nie ma obowiązku zapłaty. Nawet gdy licytację wygrasz, nie musisz płacić. Zgodnie z regulaminem, brak wpłaty w ciągu 5 dni powoduje, że umowa kupna jest rozwiązywana, a transakcja uznana za niebyłą. Nie poniesiesz żadnych konsekwencji. Poza tym tam nie ma technicznej możliwości wycofania się. 

Po 5 dniach bez zapłaty licytacja sprzedającemu się odnowi, a prowizja nie zostanie naliczona. 

oznacz moderatorów
ciotkaklotka3
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję. Bardzo merytoryczna odpowiedź. Na temat. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@ciotkaklotka3 Jak zawsze u mnie. Polecam się na przyszłość 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie licytuj przez pomyłkę, blokujesz innych kupujących i sprzedającemu możliwość sprzedaży.😁

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Nie da się nie licytować przez pomyłkę. Można nie licytować wysoko świadomie, ale pomyłka to pomyłka. 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#20 Guru#

Zalicytowałem lub kupiłem przez pomyłkę to najczęstsza śpiewka klientów którzy licytują bądź kupują bez zastanowienia lub dla zabawy. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

a twoja śpiewka jest taka, że wina za wszystko zawsze leży po stronie kupującego, tak jak z tymi dywanikami do hondy VII, gdy sprzedawca napisał, że pasują do hondy VII, a w rzeczywistości nie pasowały. oczywiście napisałeś, że to wina kupującego. 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#20 Guru#

W kolejnym już wątku wypominasz mi temat z tą Hondą. Nie jestem krytykiem tylko kupujących , których szanuję i z którymi mam na co dzień do czynienia ,krytykuję również sprzedawców którzy do handlu podchodzą tylko po to by kogoś oskubać wciskając jakiś kit. Każdy sprzedawca może się pomylić i jeśli nie dzieje się to u niego notorycznie to zasługuje na drugą szansę. Klienci też się mylą ,kupują ,nie płacą ,nie dopytują o szczegóły a mają do tego narzędzie "zadaj pytanie sprzedającemu" ,czasem jedno pytanie rozwiewa wątpliwości .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Są także i tacy sprzedający, którzy nie odpowiadają na "zadaj pytanie sprzedającemu", odpowiada BOT i ....bez odpowiedzi.😞

oznacz moderatorów