Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem abonament Game Pass Ultimate na 12 miesięcy za 164,99 zł, instrukcja mówi, że jeśli nie będzie karty potwierdzającej aktywację kodu, to sprzedawca sam ją aktywuje, sprzedawca nie odpowiedział przez kilka dni Chcę zwrotu pieniędzy lub całego kodu na 12 miesięcy subskrypcji Game Pass Ultimate.
@Client:108717438 Rozpocznuj dyskusję ze sprzedającym - tutaj. Będzie musiał się odnieść do sprawy w ciągu 24 godzin.
Mówi się, że nie ma takiego zamówienia
Co Wy macie w głowach żeby kupować coś co śmierdzi przekrętem! otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Pisze że nie znalezliśmy tego zamówienia. Nie wiedziałem że będzie 12 kodów a nie jeden cały
@Client:108717438 Czy na pewno nie kupiłeś poza Allegro?
jest allegro
@Client:108717438 Nie wiedzę u Ciebie takiego zakupu w zakładce "moje zakupy". Proszę, podaj numer tego zamówienia.
Nie wiem gdzie to jest, ale jest kupiono 13 marca o 16 godzinie
Widze, 41c416e0-e14f-11ee-ab67-fd7176087423
@Client:108717438 Dzięki! Poproszę odpowiedni zespół o otwarcie dyskusji.
Chodzi oto, że pisze "nie znalezliśmy tego zamówienia" kiedy wybieram produkt ktory kupilem
@Client:108717438 Rozumiem, napisałam już do odpowiedniego zespołu.
Co dalej robić?
@Client:108717438 dyskusja jest już otwarta. Zarówno my jak i sprzedający wypowiedzieliśmy się w niej, więc odpowiedz proszę w dyskusji, znajdziesz ją tutaj.
Napisałem, czekam na odpowiedz już 5 godzin
Może pan/pani napisać do TanioDobrze, bo nie odpowiada ze wczroraj