Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po upływie 2 tygodni nie otrzymałem produktu. Złożyłem wniosek do allegro protect który przebiegł pomyślnie, sprzedający w tym czasie wysłał mi wadliwy produkt na maila, a allegro wysłało mi maila abym odesłał pieniądze które od nich otrzymałem. Niestety pieniędzy jeszcze nie otrzymałem a mam je zwrócić, a produkt jest nie zgodny z opisem. Nie wiem co mam teraz zrobić.
@quave4, w takiej sytuacji skontaktuj się ze sprzedawcą w celu reklamacji towaru. Do momentu wyjaśnienia sprawy, możesz wstrzymać się ze zwrotem środków do serwisu. Prosimy jednak, żebyś odpowiedział w korespondencji o numerze 27690975.
Dziękuje za odpowiedz. A jeszcze jedno pytanie gdzie moge znaleźć korespondencję?
@quave4 To korespondencja mailowa, którą z nami prowadzisz, więc w swojej skrzynce mailowej.
Mam problem z ta korenspondencja ponieważ nigdzie nie widze korespondencji o numerze 27690975
@quave4 jest to sprawa, w której zostałeś poproszony o zwrot wpłaty z Allegro Protect, wiadomość została wysłana 15 listopada br. o 14:42. Może znając datę będzie Ci łatwiej ją odszukać.
Rozumiem, ale pani mr_oma napisała, że mam się wstrzymać ze zwrotem srodków
@quave4 owszem, ale w tej samej wiadomości poprosiła, żebyś odpisał na tę wiadomość z informacją, że nie otrzymałeś rekompensaty oraz że wyjaśniasz sprawę ze sprzedającym.
Ja otrzymałem rekompensatę, lecz allegro protect pisze abym zwrócił tą rekompensatę, ponieważ dostałem produkt, ale on nie działa. Czyli w takiej sytuacji mam odpowiedzieć , że sprawa zostanie rozwiązana z sprzedającym? Przepraszam, że tyle odpowiedz, ale nie jestem pewien, a wole być
@quave4 Zaraz, zaraz... to nie tak.
Otrzymałeś przedmiot, więc powinieneś zwrócić rekompensatę. To po pierwsze.
Jeżeli przedmiot otrzymałeś niesprawny, uszkodzony itp... to zgłaszasz reklamację. To jest osobna procedura.
Sprzedający ma czas 14 dni na rozpatrzenie tej reklamacji, ma prawo żądać zwrotu przedmiotu i naprawić lub wymienić na sprawny, ewentualnie może zwrócić pieniądze. Ale to osobna procedura, trochę potrwa i nie wiadomo jak się skończy.
Tymczasem pieniądze uzyskane od Allegro powinieneś zwrócić.
Niewykluczone że w przyszłości otrzymasz te pieniądze ponownie, ale to niewiadoma przyszłość.
Niewykluczone, ze będzie potrzebna ekspertyza czy tam wycena kosztów przywrócenia towaru do sprawności 😉 [tak, czytalem wątek]
Dziękuje to odpowiedz jakiej oczekiwałem, postąpie jak pan napisał