anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rezygnacja z zakupu

Client:48218993
#8 Zapaleniec#

Witam, wczoraj dokonałam zakupu i go opłaciłem, ale sprzedający jeszcze nie wysłałam produktu , jak mogę anulować zakup?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:48218993 skontaktuj się ze sprzedawcą , wskaże Ci odpowiednią ścieżkę dalszego postępowania .

oznacz moderatorów

Client:48218993
#8 Zapaleniec#

Właśnie ze ona tez nie wie jak to anulować 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:48218993 Na Lokalnie nie ma systemowego anulowania . Napisz mailem ,że rezygnujesz i czekaj na zwrot kasy , jak będą problemy wróć do nas .

oznacz moderatorów