anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge zakonczyc sprawy niedostarczonego zakupu

Client:74514125
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam rozpoczeta dyskusje w sprawie niedostarczonego zakupu. Trwa to juz jednak  dosc dlugo.Zero reakcji ze strony sprzedawcy,Allegro tez milczy,choc jest zaangazowane,mam zablokowane pieniadze,i nie moge sie doprosic o Allegro Protect.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,

W.Wyrobek

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

A ile czasu trwa dyskusja? po 14dniach odznacz ją jako nierozwiązaną i wówczas pokaże się wniosek do Allegro Protect.

oznacz moderatorów

Client:74514125
#9 Pomysłodawca#

Dziekuje za odpowiedz.

Trwa juz dluzej ni 2tyg,i  problem polega na tym,ze nie wyswietla mi sie taka opcja,wiec nie moge wypelnic wniosku.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

A czy towar nie idzie np z Chin stąd opóźnienie w dostarczeniu?

oznacz moderatorów

Client:74514125
#9 Pomysłodawca#

Z Polski,do Polski.

Po prostu nieuczciwy sprzedawca.Prawdopodobnie spodziewal sie wyzszej ceny,ale to licytacja,wiec zawsze jest ryzyko.

Dziekuje za reakcje.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

czyli zakup na allegro lokalnie od osoby prywatnej? ergo powinien oddac wplate bo nie zmusisz go inaczej niz sadem do wydania towaru w cenie w jakiej wylicytowano

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74514125 widzę, że doradca napisał już w dyskusji, że pieniądze zostaną Ci zwrócone z programu Allegro Protect. Jeśli nie możesz wypełnić wniosku, napisz proszę do nas przez formularz

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Client:74514125
#9 Pomysłodawca#

Dziekuje,ze sie Pani wlaczyla w sprawe.

Jak moze Pani zauwazyla,probowalem wypelnic formularz dla Allegro Protect,ale bez powodzenia.

Trudnosci sie pietrza.

Nie ma konta w polskim banku,a kiedy wpisuje nr.swojego w Holandii,wyswietla mi sie informacja,ze to niepoprawny nr.konta.Dziwne,bo z tego konta zaplacilem za zamowienie,i nie bylo zadnego klopotu.Poza tym BIC sie zgadza.

Na dodatek,nie moge otworzyc linku do formularza w laptopie,a tylko w telefonie.

W sumie jednak to bez znaczenia,wazne zeby wreszcie zakonczyc sprawe.

Swoja droga,ciekawe,co wlasciwie sie  stalo?Co powodowalo tym sprzedawca,ze narobil takiego balaganu,i tylu klopotow.

oznacz moderatorów