Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
nie otrzymalam w pore powiadomien z InPost i nie odebralam paczki z paczkomatu. Paczka wlasnie ruszyla w droge powrotna. Czy moge prosic o ponowne wygenerowanie kody do wysylki? Bede wdzieczna za pomoc.
Zakupiony produkt: https://allegrolokalnie.pl/oferta/futerko-damskie-sztuczne-krotkie
Przewoźnik i nr przesyłki |
InPost 660166479401797131616922 |
@Client:76603647 Jeśli przesyłka wróciłam do nadawcy, skontaktuj się ze sprzedającym w sprawie ponownego nadania tej paczki lub rezygnacji z zamówienia. Wszystko teraz zależy od ustaleń między Wami.
@Client:76603647 Będziesz musiała pokryć koszty przesyłki we własnym zakresie.
Kod do nadania wygenerujesz sobie sama w aplikacji Inpost - wtedy podaj go sprzedającemu i niech nada paczkę tym kodem.
A ja nie wierzę w te "nieprzychodzące powiadomienia" > zamawiałem czasami do paczkomatu i zawsze przychodził mail i sms od Inpostu o przesyłce > jak nie odebrałem 1 dnia, to drugiego dnia przychodziła "przypominajka" o terminie odbioru przesyłki
Jak zamawiam kurierem to też zawsze otrzymuję dzień odbioru.
Chyba nie tylko ja tak mam, bo takich postów na AG jest b. mało > to się po prostu nazywa "gapiostwo"
@Ziolko39 powiadomienie było 🙂 pewnie kurier włożył paczkę a powiadomienie wysłał jak paczka wróciła 😄
nie otrzymalam w pore powiadomien z InPost
Sam dużo zamawiam i zawsze miałem powiadomienie, nie sposób tego przeoczyć na mailu, sms lub aplikacja + jak wchodzisz na allegro masz komunikat hallo paczka czeka 😄
@kostas11 Czyli druga opcja "gapiostwo" > ew. za rzadkie zaglądanie na maila
Skonstatuj się już ze sprzedającym, aż niemożliwe żeby nie było powiadomienia, ale możesz zadzwonić: 722 444 000 lub 746 600 000.
@LEW433 🦜