anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oczekujemy na dokończenie płatności ...

luk659
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

Kupiłem, zapłaciłem "przelewem mobilnym" jak zwykle to robię. Środki pobrane z konta a status płatności nadal

oczekujący, co mam zrobić w tej sytuacji? Minęła już prawie godzina.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

A gdzie widzisz ten status płatności tu?: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

możesz poczekać, możesz anulować i ponowić płatność.

oznacz moderatorów

luk659
#8 Zapaleniec#

Nie mogę anulować, to allegro lokalnie. Środki z konta mi pobrało to mam zapłacić drugi raz?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, a czy to była oferta wyszukana przez Ciebie czy jakiś podesłany link, bo wówczas może zostałeś oszukany.

oznacz moderatorów

luk659
#8 Zapaleniec#

Nie, nie zostałem oszukany. To aukcja z allegro lokalnie która widnieje w moim profilu.

Problem jest z samą płatnością, która została pobrana z konta a status jest taki jak w temacie.

Chyba że przez samo Allegro hyhyhy

oznacz moderatorów

luk659
#8 Zapaleniec#

Dostałem odpowiedź że przez błąd operatora płatność została zwrócona i w ciągu 3 dni trafi na konto.

I że mam zapłacić ponownie co oczywiście uczyniłem ale płatność ponownie się nie powiodła, więc drogie allegro proszę teraz zapłacić za mnie a ja czekam na zwrot.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@luk659 Problem najprawdopodobniej leży po stronie banku - nie allegro.

oznacz moderatorów

luk659
#8 Zapaleniec#

Ale płatność wyszła z banku tylko nie została właściwie zaksięgowana przez payu, więc to oni dali tyłka.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@luk659 Wyszła czy znajduje się w blokadach?

oznacz moderatorów

luk659
#8 Zapaleniec#

Wyszła, nie jest zablokowana. Ponad 1000 zł sobie gdzieś tam fruwa i pozostaje mi mieć nadzieję na wyjaśnienie.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@luk659 Jeśli nie są zablokowane to faktycznie wygląda na błąd po stronie operatora płatności. Wrócą w ciągu 3 dni na konto.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@luk659 Cieszę się, że udało się załatwić problem i płatność ostatecznie przeszła. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

luk659
#8 Zapaleniec#

Ja też się cieszę, mam nadzieję że ten zwrot też do mnie dojdzie 😁

oznacz moderatorów