Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W poniedzialek okolo godziny 1 zamowilem telefon przez allegrolokalnie, wybralem opcje dostawy allegro inpost tak jak zawsze.
Tego samego dnia pisalem do sprzedajacego kiedy moglby wyslac paczke. Powiedzial ze zrobi to tego samego dnia. O godzinie 14:26 dostalem powiadomienie ze wygenerowano etykiete. Od tamtego momentu przez 3 dni status w ogole sie nie zmienial. Sprzedajacy zarzekał ze napewno wsadzil paczke do paczkomatu tego samego dnia wieczorem. Potem rzekomo kontaktowal sie z allegro w tej sprawie gdzie niby powiedziano mu ze „jego konto na allegro jest podpiete do zlego banku i nie ma jak oplacic przesylki, gdy tylko zostanie oplacona to ruszy w dalsza droge” ? Juz w tym momencie wydawalo mi sie to dziwne. Otworzylem spór w srode o godzinie 12 i doslownie za chwile dostalem powiadomienie ze paczka nadana w paczkomacie. Od tej pory myslalem ze juz wszystko z gorki, jednak do dzisiaj (piatek) status NADANA W PACZKOMACIE sie nie zmienil.
Mial ktos moze podobna sytuacje? Co o tym sadzic bo juz sam nie wiem
@_Likos_ jest to dziwne, a co stało się na prawdę wie tylko sprzedawca. Autor wątku być może stracił czas i zamroził kasę , a może wyjaśnienie jest zupełnie inne niż podejrzewamy .
Po co my się w ogóle szczypiemy. Zróbmy to tak!
@michibon2 podesłał byś link do aukcji na której kupiłeś ten telefon?
Nie wiem czy to w czymś pomoże ale logował dziś do Allegro o 11:04.
Kontakt ze sprzedajacym jest, odbiera telefon itd
wlasnie tym bardziej mnie dziwi cala sytuacja bo sprzedajacy wydaje sie prawdziwy
@michibon2 jest kontakt to OK , widać coś nie zagrało jak trzeba i się wyjasni .... czasem bywa .
Jesli wina jest faktycznie po stronie inpostu to raczej troche to potrwa zanim sytuacja sie wyjasni, jezeli w ogole sie wyjasni.
czytalem o podobnych akcjach i podobno inpost lubi sobie gubic paczki i potem umywac od tego rece
@michibon2 przykro mi, że masz taki problem z zakupem na Allegro Lokalnie. Tak jak napisaliśmy w dyskusji, czekamy na wyjaśnienie sprzedającego do 6.06.2022. Nie martw się, możesz liczyć na nasze wsparcie w tej sytuacji. Dopilnujemy abyś otrzymał telefon lub zwrot wpłaty, ale na razie muszę poprosić Cię o cierpliwość.
taki tracking pokazuje przez epaka.pl
sprzedajacy podobno kontaktowal sie juz z inpostem i zlecono przeszukanie paczkomatu
@michibon2 poczekajmy więc na odpowiedź przewoźnika. Nie martw się, ponieważ jeśli zamówienie się nie odnajdzie otrzymasz rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.