anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pieniądze z konta zostały pobrane lecz transakcji nie jest dokonczona

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Zamówiłem wczoraj wieczorem hafciarke, kliknąłem kup teraz wybrałem metodę płatności(zwykły przelew bankowy) pieniądze z konta zostały pobrane, lecz na allegro w zakładce kupione nadal mam informacje że muszę dokończyć płatność, klikając ten przycisk allegro po raz kolejny każe mi wybrać metodę płatności. Sprzedający również ma informacje aby czekać aż płatność zostanie przesłana. W razie potrzeby mam zdjęcie potwierdzające przejście płatności z banku dla allegro, proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37

LEW433
#21 Demiurg#

Dopóki nie wpłyną na konto sprzedającego to tak będzie.

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Pieniądz zostały pobrane z konta przez allegro już wczoraj o 19, czy to może aż tyle trwać?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Tylko że to nie był przelew tradycyjny tylko zwykły online 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:113031471 Jaki jest status płatności w zakładce moje zakupy po rozwinięciu szczegółów zakupu?

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2023-08-03-13-33-29-858_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-08-03-13-33-36-287_com.google.android.gm.jpg

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:113031471 Zdjęć nie widzimy bo masz za niską rangę. Napisz jaki jest status płatności.

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

W wiadomości na maila jest napisane "płatność rozpoczęta..." A w zakładce kupione mam informacje "oczekujemy na dokończenie płatności"

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:113031471 Najprawdopodobniej doszło do jakiegoś błędu przy rozliczaniu płatności.
Możesz ponowić płatność a środki pobrane za pierwszym razem powinny wrócić na konto w ciągu 3 dni.

Dla pewności wklej tu identyfikator płatności (jeśli się pokazuje) albo numer zamówienia (znajdziesz to po rozwinięciu szczegółów zakupu).

Moderatorki rzucą okiem i powiedzą co się podziało.

Widzisz może gdzieś przy zamówieniu przycisk Anuluj płatność? Jeśli tak to go kliknij i ponów płatność.

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Ja zamawiałem ten przedmiot przez allegro lokalnie i nie widze opcji anulowania płatności

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

Nr płatności: 5eff4f0e-31f6-11ee-8663-1f5a60a0e8e0

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:113031471 Poczekaj w takim razie na wypowiedź moderacji 🙂

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113031471 Wygląda na to, że płatność nie została potwierdzona w banku. Czy posiadasz potwierdzenie tej płatności? Najprawdopodobniej środki zostały jedynie zablokowane pod tę transakcję, ale jeśli przelew przeszedł to będziesz mógł wygenerować potwierdzenie, a to pozwoli nam wyjaśnić tę sprawę z operatorem płatności. Jeśli tej wpłaty nie będzie w Twojej historii, to skontaktuj się proszę z bankiem, może problem wnika z ustawionego limitu lub płatność wymaga dodatkowego potwierdzenia.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

posiadam zdjęcie wyciągu z banku oraz odbiorcy płatności czyli allegro, niestety nie moge wysyłąć zdjeć z uwagi na niską range, pieniądze przeszły,nie ma ich na koncie bankowym

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113031471 Nie może to być zdjęcie czy zrzut ekranu, a potwierdzenie, które generuje bank. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

mam potwierdzenie płatności gdzie moge je wysłać ponieważ zawiera prywatne dane

oznacz moderatorów

Client:113031471
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi Dzień dobry, wczoraj już nie dostałem odpowiedzi a zależy mi na rozwiązaniu tej sytuacji, więc powtórzę się gdzie mam wysłać to potwierdzenie z banku ponieważ zawiera prywatne informacje 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113031471 prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl, przepraszam, że wczoraj nie otrzymałeś odpowiedzi, wyjaśnimy to z operatorem płatności.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów