Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Zamówiłem wczoraj wieczorem hafciarke, kliknąłem kup teraz wybrałem metodę płatności(zwykły przelew bankowy) pieniądze z konta zostały pobrane, lecz na allegro w zakładce kupione nadal mam informacje że muszę dokończyć płatność, klikając ten przycisk allegro po raz kolejny każe mi wybrać metodę płatności. Sprzedający również ma informacje aby czekać aż płatność zostanie przesłana. W razie potrzeby mam zdjęcie potwierdzające przejście płatności z banku dla allegro, proszę o pomoc
Dopóki nie wpłyną na konto sprzedającego to tak będzie.
Pieniądz zostały pobrane z konta przez allegro już wczoraj o 19, czy to może aż tyle trwać?
Tylko że to nie był przelew tradycyjny tylko zwykły online
@Client:113031471 Jaki jest status płatności w zakładce moje zakupy po rozwinięciu szczegółów zakupu?
@Client:113031471 Zdjęć nie widzimy bo masz za niską rangę. Napisz jaki jest status płatności.
W wiadomości na maila jest napisane "płatność rozpoczęta..." A w zakładce kupione mam informacje "oczekujemy na dokończenie płatności"
@Client:113031471 Najprawdopodobniej doszło do jakiegoś błędu przy rozliczaniu płatności.
Możesz ponowić płatność a środki pobrane za pierwszym razem powinny wrócić na konto w ciągu 3 dni.
Dla pewności wklej tu identyfikator płatności (jeśli się pokazuje) albo numer zamówienia (znajdziesz to po rozwinięciu szczegółów zakupu).
Moderatorki rzucą okiem i powiedzą co się podziało.
Widzisz może gdzieś przy zamówieniu przycisk Anuluj płatność? Jeśli tak to go kliknij i ponów płatność.
Ja zamawiałem ten przedmiot przez allegro lokalnie i nie widze opcji anulowania płatności
Nr płatności: 5eff4f0e-31f6-11ee-8663-1f5a60a0e8e0
@Client:113031471 Poczekaj w takim razie na wypowiedź moderacji 🙂
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ proszę o pomoc
@Client:113031471 Wygląda na to, że płatność nie została potwierdzona w banku. Czy posiadasz potwierdzenie tej płatności? Najprawdopodobniej środki zostały jedynie zablokowane pod tę transakcję, ale jeśli przelew przeszedł to będziesz mógł wygenerować potwierdzenie, a to pozwoli nam wyjaśnić tę sprawę z operatorem płatności. Jeśli tej wpłaty nie będzie w Twojej historii, to skontaktuj się proszę z bankiem, może problem wnika z ustawionego limitu lub płatność wymaga dodatkowego potwierdzenia.
posiadam zdjęcie wyciągu z banku oraz odbiorcy płatności czyli allegro, niestety nie moge wysyłąć zdjeć z uwagi na niską range, pieniądze przeszły,nie ma ich na koncie bankowym
@Client:113031471 Nie może to być zdjęcie czy zrzut ekranu, a potwierdzenie, które generuje bank.
mam potwierdzenie płatności gdzie moge je wysłać ponieważ zawiera prywatne dane
@w_kiwi Dzień dobry, wczoraj już nie dostałem odpowiedzi a zależy mi na rozwiązaniu tej sytuacji, więc powtórzę się gdzie mam wysłać to potwierdzenie z banku ponieważ zawiera prywatne informacje
@Client:113031471 prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl, przepraszam, że wczoraj nie otrzymałeś odpowiedzi, wyjaśnimy to z operatorem płatności.