Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak mogę odzyskać pieniądze ??? nie dokonałem wpłaty ... moje konto ... pieniądze zostały pobrane godzinę temu ...
@Client:100212915 Nie widzimy obrazka. opisz sytuację. dawałeś komuś kod blik?
nie dał nikomu kodu blik ... ale telefon został niedawno skradziony
Client:100212915 Po pierwsze i najważniejsze NIKT CI NIE UKRADŁ . Jeśli środki nie dotrą do sprzedawcy to wrócą w 3 dni robocze na Twoje konto , a wszystko to dla bezpieczeństwa Twoich środków . Jeśli operacja finansowa w pewnym momencie nosi znamiona zagrożenia zostaje przerwana , a bywa że jak w Twoim przypadku po pobraniu środków z konta .
P.S jeśli nie na temat ... przepraszam , ale napisałeś bez ładu i składu
Bank mówi, że nie da się anulować transakcji, proszę o kontakt allegro, ale nie wykonałem tego przelewu i nawet nie wiem co kupiłem... jak mogę w takim przypadku odzyskać pieniądze??
@Client:100212915 Jeżeli płatność jest nie udana to pieniążki wrócą na twoje konto w ciągu 3 dni.
Bank mówi, że nie da się anulować transakcji, proszę o kontakt allegro, ale nie wykonałem tego przelewu i nawet nie wiem co kupiłem... jak mogę w takim przypadku odzyskać pieniądze???
Client:100212915 pobrane , czyli autoryzacja poprawna , zapytam .....nie masz czasem podpiętego konta czy karty w allegro , jeśli tak , to czy używasz 2 stopniowego logowania ?
Nie mam konta i karty na allegro
Client:100212915 pozostsje policja , banki przy prawidłowej autoryzacji się niestety wypinają ,zgłosiłeś fakt zaginięcia telefunu i wrażliwych danych w nim przechowywanych??. @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:100212915 Tu masz kontakt do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d
@Client:100212915, widzę, że napisałeś do nas mejlowo w tej sprawie. Czy w prowadzonej korespondencji mejlowej możesz dołączyć (jako odpowiedź) potwierdzenie przelewu?
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ W tej chwili nie mogę tego zrobić, bo ze względów bezpieczeństwa zablokowałem aplikację...Mogę odebrać potwierdzenie przelewu z banku jutro o 9:00...