anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pobrano środki z mojego konta

Client:100212915
#2 Obserwator#

Screenshot_2021-06-29-15-34-44.png

jak mogę odzyskać pieniądze ??? nie dokonałem wpłaty ... moje konto ... pieniądze zostały pobrane godzinę temu ...

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:100212915 Nie widzimy obrazka. opisz sytuację. dawałeś komuś kod blik?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:100212915
#2 Obserwator#

nie dał nikomu kodu blik ... ale telefon został niedawno skradziony

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:100212915 Po pierwsze i najważniejsze NIKT CI NIE UKRADŁ . Jeśli środki nie dotrą do sprzedawcy to wrócą w 3 dni robocze na Twoje konto  , a wszystko to dla bezpieczeństwa Twoich środków . Jeśli operacja finansowa w pewnym momencie nosi znamiona zagrożenia zostaje przerwana , a bywa że jak w Twoim przypadku po pobraniu środków z konta .

P.S jeśli nie na temat ... przepraszam , ale napisałeś bez ładu i składu 

oznacz moderatorów

Client:100212915
#2 Obserwator#

Bank mówi, że nie da się anulować transakcji, proszę o kontakt allegro, ale nie wykonałem tego przelewu i nawet nie wiem co kupiłem... jak mogę w takim przypadku odzyskać pieniądze??

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:100212915 Jeżeli płatność jest nie udana to pieniążki wrócą na twoje konto w ciągu 3 dni.

oznacz moderatorów

Client:100212915
#2 Obserwator#

Bank mówi, że nie da się anulować transakcji, proszę o kontakt allegro, ale nie wykonałem tego przelewu i nawet nie wiem co kupiłem... jak mogę w takim przypadku odzyskać pieniądze???

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:100212915 pobrane , czyli autoryzacja poprawna , zapytam .....nie masz czasem podpiętego konta czy karty w allegro , jeśli tak , to czy używasz 2 stopniowego logowania ?

oznacz moderatorów

Client:100212915
#2 Obserwator#

Nie mam konta i karty na allegro

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:100212915 pozostsje policja , banki przy prawidłowej autoryzacji się niestety wypinają ,zgłosiłeś fakt zaginięcia telefunu i wrażliwych danych w nim przechowywanych??.  @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:100212915, widzę, że napisałeś do nas mejlowo w tej sprawie. Czy w prowadzonej korespondencji mejlowej możesz dołączyć (jako odpowiedź) potwierdzenie przelewu? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:100212915
#2 Obserwator#

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ W tej chwili nie mogę tego zrobić, bo ze względów bezpieczeństwa zablokowałem aplikację...Mogę odebrać potwierdzenie przelewu z banku jutro o 9:00...

oznacz moderatorów