Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, użytkownik twierdzi, że zakupił i zapłacił za mój produkt na allegro lokalnie. Nie otrzymałam, żadnego powiadomienia, akceptacji sprzedaży, nic.
Kupujący przesłał screen pobranych przez allegro pieniędzy.
Co mam zrobić w tej sytuacji?
Jeśli nie otrzymałaś pieniędzy nie wysyłaj tego przedmiotu.
@veroonic Jeżeli pieniędzy nie masz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ lub na koncie bankowym, to użytkownik nie zapłacił. Wtedy nic nie wysyłaj, bo to może być próba oszustwa, a przesłane powiadomienia mogą być fałszywe.
@veroonic Cześć. Twoja ostatnia zakończona (opłacona) sprzedaż z Allegro Lokalnie pochodzi z lipca 2020 roku. Status płatności sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących. Jeśli kupujący rzeczywiście opłaci zamówienie, to damy Ci o tym znać mejlowo 🙂
Możesz zgłosić nam tę sytuację (ze zrzutami ekranu) tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=25977234-0c4d-4e66-9f9c-e1f636189470&subjectId=cf3be393-b...
Dobre...