Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłem towar , który finalnie odbiegał od opisu aukcji.
Opis wraz ze zdjęciami przesłany został do sprzedającego.
Powstał spór w którym sprzedający od samego początku straszy prawnikiem .
Sam w korespondencji podkreśla iż nie ma obowiązku informowania kupującego o jego stanie wizualnym czy technicznym.
W rozmowie został wykorzystany wizerunek osoby sprzedającej - print screen /zdjęcie profilowe w otrzymywanych wiadomościach z aplikacji whatsapp .
Zostały one załączone do dokumentacji reklamacyjnej.
Zdjęcie profilowe jest mężczyzny, a właścicielem konta / sprzedający jest kobieta.
Dodam iż tylko jest zdjęcie profilowe bez numeru telefonu.
Sprzedający grozi konsekwencjami prawnymi o naruszeniu RODO powołując się na art. 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i żąda usunięcia zdjęć / załączników z prowadzonej rozmowy.
Czy platforma musi usunąć załączniki z wizerunkiem osoby nie będącą właścicielem konta w serwisie zakupowym oraz czy został naruszony art.81 ewe. inny.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Dj_Hipciu poprosiłam naszego doradcę o zabranie głosu w dyskusji. Poprosiłam, aby odpowiedział także na Twoje pytania dotyczące naruszonych artykułów, które przytaczasz tam i tutaj. Proszę o doprecyzowanie kwestii tego wizerunku. Co konkretnie masz na myśli?
Witam
Został zrobiony print screen ekranu wiadomości WhatsApp na którą były wysyłane wiadomości z wizerunkiem osoby / miniaturka profilu.
Spór jest w toku i sprzedający odgraża się Policję czy to adwokatem.
I dołączony jako załącznik wraz ze zdjęciami towaru po weryfikacji ze stanem faktycznym ,który znacząco odbiegał od opisu.
Ty skup się na dyskusji, reklamacji a co zrobi sprzedający zostaw na później, ale jak to się stało ze ten profil został przez ciebie udostępniony?