anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacji na allegro lokalne

owalska22
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam na aukcji allegro lokalne Karte SD która okazała się uszkodzona, od razu poinformowałam o tym sprzedającego. Złożyłam reklamacje i otrzymałam odpowiedz od sprzedającego że nie ma on obowiązku odpowiedzialności za sprzedany towar. otrzymałam od Was informacje by wypełnić formularz z podanej strony, wypełniłam formularz, znalazł mój zakup napisałam o co chodzi lecz nie mogę tego przesłać. Bardzo proszę o wnikliwe przeanalizowanie całej korespondencji w tym zakresie i doprowadzenie do pozytywnego załatwienia mej sprawy. Nie rozumie waszej postawy w tej sprawy jak i sprzedającego.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@owalska22 przedsiębiorca czy też prywatny sprzedawca ma obowiązek odnieść się do reklamacji , masz skuteczne narzędzie o nazwie ,, dyskusja ,, skorzystaj z niego .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Procedura zwrotu >rekompensata polega na otwarciu dyskusji ze sprzedającym i jak sprawa nie zostanie załatwiona to składasz wniosek o rekompensatę, była dyskusja?: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Jak nie uda ci się dogadać ze sprzedawcą, to spróbuj zgłosić do producenta reklamację z tytułu gwarancji. Pewnie nawet nie będzie trzeba odsyłać, tylko przyślą drugą.

Ps. Składałem reklamację w Kingstonie, wystarczyło im zdjęcie produktu z widocznym nr seryjnym i adres gdzie wysłać nową pamięć. 

 

 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@owalska22  napisał(a):

Nie rozumie waszej postawy w tej sprawy.


Jak zwykle chaotyczna opowieść.

Najpierw trzeba zacząć od bardzo dokładnego zapoznania sie z regulaminem serwisu.
Pozniej mozna przeczytac archiwalne tematy na forum. Jest tego bardzo dużo.

Moze oczekujesz, ze ktos z nas napisze interwencje do sprzedajacego?

Nie za bardzo rozumiem te gorzkie żale.

oznacz moderatorów