Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam na aukcji allegro lokalne Karte SD która okazała się uszkodzona, od razu poinformowałam o tym sprzedającego. Złożyłam reklamacje i otrzymałam odpowiedz od sprzedającego że nie ma on obowiązku odpowiedzialności za sprzedany towar. otrzymałam od Was informacje by wypełnić formularz z podanej strony, wypełniłam formularz, znalazł mój zakup napisałam o co chodzi lecz nie mogę tego przesłać. Bardzo proszę o wnikliwe przeanalizowanie całej korespondencji w tym zakresie i doprowadzenie do pozytywnego załatwienia mej sprawy. Nie rozumie waszej postawy w tej sprawy jak i sprzedającego.
@owalska22 przedsiębiorca czy też prywatny sprzedawca ma obowiązek odnieść się do reklamacji , masz skuteczne narzędzie o nazwie ,, dyskusja ,, skorzystaj z niego .
Procedura zwrotu >rekompensata polega na otwarciu dyskusji ze sprzedającym i jak sprawa nie zostanie załatwiona to składasz wniosek o rekompensatę, była dyskusja?: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jak nie uda ci się dogadać ze sprzedawcą, to spróbuj zgłosić do producenta reklamację z tytułu gwarancji. Pewnie nawet nie będzie trzeba odsyłać, tylko przyślą drugą.
Ps. Składałem reklamację w Kingstonie, wystarczyło im zdjęcie produktu z widocznym nr seryjnym i adres gdzie wysłać nową pamięć.
@owalska22 napisał(a):
Nie rozumie waszej postawy w tej sprawy.
Jak zwykle chaotyczna opowieść.
Najpierw trzeba zacząć od bardzo dokładnego zapoznania sie z regulaminem serwisu.
Pozniej mozna przeczytac archiwalne tematy na forum. Jest tego bardzo dużo.
Moze oczekujesz, ze ktos z nas napisze interwencje do sprzedajacego?
Nie za bardzo rozumiem te gorzkie żale.