Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni, niestety padłem ofiarą oszusta, który po otrzymaniu środków za zakup na Allegro Lokalnie, przestał odpisywać na wiadomości, nie odbiera telefonów i nie odpowiada na prośby Moderatorów w utworzonej dyskusji. Przeczekałem cały tydzień postępując zgodnie z instrukcją Allegro Protect oraz Moderatora. Sprzedający pojawiał się ciągle na Allegro, ignorując kolejne terminy i zawezwania do udokumentowania realizacji transakcji. Nic takiego się jednak nie wydarzyło. Mnie przesunięto za to kolejny termin rozwiązania sytuacji - zwrotu środków - o kolejny tydzień.
Chciałbym zapytać o zasadność. W przypadku niedostarczenia towaru termin pozwalający na zakończenie dyskusji jako nierozwiązanej trwa 7 dni. Dlaczego muszę czekać jeszcze kolejny tydzień, kiedy Sprzedający nie czuje się zobowiązany do odpowiedzi. Czuję się podwójnie poszkodowany.
Sytuacja mści się dalej, mając środki ze zwrotu mógłbym dokonać zakupu w sklepie Allegro - znalazłem tożsamą ofertę - niestety, nie mogę, bo za "karę" (?) muszę czekać.
Czy istnieje jakieś wytłumaczenie dla regulaminu, który w moim przypadku nie działa na korzyść Kupującego?
Podpinam się do pytania. Zakupiłem iPhone 14 PRO MAX, a ze sprzedającym zero kontaktu 😕
Masz tu podpowiedź, otwórz dyskusję, na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Co może oznaczać brak napisu odnośnie czasu na allegro pod nazwą sprzedającego na Allegro Lokalnie ? Czy może to oznaczać, że to nowe konto ?
Tak może oznaczać, mówimy od jakiego czasu jest na Allegro?
Właśnie nie pisze od jakiego czasu. Czy jeśli sprzedający nie wyślę mi produktu to mogę liczyć na zwrot pieniędzy od Allegro ? Jeśli tak to w jakim czasie zazwyczaj rozstrzygają się takie sytuacje ? Kwota nie mała ponieważ parę tysięcy PLN ...
Ze sprzedawcą miałem kontakt telefoniczny do wczoraj i zapewniał mi na początku, że wyśle produkt wczoraj. Później mówił, że dzisiaj do 16.00 i dzisiaj kontakt się urwał i najwidoczniej zablokował mój numer telefonu. Co mogę w takiej sytuacji zrobić ?
Wg regulaminu jest to 14dni ale bywały przypadki że już po paru dniach udostępniało Allegro wniosek o rekompensatę, dlaczego tu nie? nie znamy całe sprawy więc może coś więcej: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_