anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca kłamie

Grzegorz..
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mam taką sytuację. Zakupiłem płytę główną do tel. Sprzedawca w opisie naznaczył że jest w pelni sprawana bez blokad. Na czacie potwierdził że plyta nie ma blokad.

Po zamontowaniu okazało się że ma blokady i po weryfikacji IMEI okazało się że jest własnością operatora. Sprzedawca ewidentnie nie rozumiał ze to wada prawna nie poczuwał się że to problem i wysyłał mnie do serwisu gdzie usuną te blokadę bezpłatnie (zadalem sobie trud kontaktu ze wskazanym przez niego serwisem i taka usługa kosztuje 300zł i po niej nie wszystkie rzeczy działają np. Automatyczne aktualizacje) Po naciskach w Allegro dyskusji sprzedawca zgodził się żebym odesłał płytę i on to zweryfikuję. W czasie dyskusji ubliżał mi kłamał itp. Było widać ze zrobi wszystko żeby odrzucić reklamację (napisałm to allegro ze poniosę tylko dodatkowe koszty odesłania) Po ok 5 dniach od odebrania paczki sprzedawca stwierdził że płyta nie działa (i ma niby nagranie otwiernia paczki, co wg. Mnie nie jest żadnym dowodem bo zapakować powtórnie może każdy), a kolejnego dnia że była ubrudzona piaskiem.

Allegro zwróciło mi z allegro protect koszt zakupu (niestey koszt odesłania już nie, nie mówiąc już o montażu i demontażu płyty) natomiast na Sprzedawcę nie są nałożone żadne ograniczenia. W mojej ocenie to tylko zachęca Sprzedawcę do takich praktyk...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Grzegorz.. Zapewniam, że problemy zgłaszane w dyskusjach są wnikliwie analizowane i staramy się podejmować działania, które będą satysfakcjonujące dla obu stron sporu. Nie zawsze udaje się to w 100%. Pamiętaj - to, że konto sprzedającego nie zostało zablokowane, nie oznacza, że nie poniósł lub nie poniesie w przyszłości konsekwencji. Monitorujemy działania na kontach zarówno sprzedających jak i kupujących.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Grzegorz..
#7 Wielbiciel#

Ja widzę tylko taką inf.:

Wiadomość dla sprzedającego
Zwrot pokrywa Allegro Protect. Zapewniamy, że nie oczekujemy spłaty tej kwoty.

oznacz moderatorów

Grzegorz..
#7 Wielbiciel#

Do tego napisaliście mi Państwo:

...Koszt towaru oraz przesyłki, także zwrotnej objęty jest Allegro Protect, jeśli więc sprzedający nie zwróci Panu tych kosztów, my to zrobimy...

Niestety nie dostałem zwrotu za przesyłkę 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Grzegorz.. W sprawie kwoty otrzymanego zwrotu napisz tutaj. Twoje pytanie trafi bezpośrednio do osób, które znają szczegóły.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów