anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie odpisał na moje wiadomości i nie wysłał zamówienia.

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#

Witam

Piszę w sprawie zamówienia od sprzedającego Kacper (Client:122393076). Zgodnie z regulaminem sprzedający ma 7 dni na wysyłkę towaru, jednak uważam, że jest to zbyt długi okres, zwłaszcza w sytuacji, gdy sprzedający ewidentnie unika wysyłki oraz zwrotu pieniędzy.

Sprzedający nie odpowiada na moje wiadomości, mimo że był ostatnio zalogowany wczoraj o 22:58. Czas mija, a ja obawiam się, że sprzedający może nadal oszukiwać innych kupujących. Bardzo proszę o interwencję, zanim upłynie czas, w którym będziecie mogli wkroczyć do dyskusji.

Chciałbym zaznaczyć, że nawet gdyby okazało się, że Pan posiada przedmiot (chociaż ewidentnie nie posiada) nie jestem zainteresowany jego odbiorem i nadal żądam zwrotu pieniędzy.
Załączam dowód z rozmowy poniżej. Sprzedający nie odpisuje, a odczytał. Wcześniej odpisywał szybko, grając na czas.

Mazur_0-1717562736482.png

 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

3kELO
#10 Popularyzator#

Jaki w aukcji był podany termin wysyłki?

oznacz moderatorów

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#

Nie było żadnego. I proszę, tylko nie mów mi o 7 dniach bo to jest śmieszne. Gość może oszukiwać ludzi wykorzystując regulaminowe 7 dni? Ewidentnie to jest oszustwo, jeżeli nie, to czemu nie wycofa mojej oferty? Co mu szkodzi skoro i tak nie wysłał (i nie wyśle bo to widać)

oznacz moderatorów

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#

Zgłaszam sprawę jak najszybciej, sprzedający nie odpisuje mimo, że odczytał i nie próbuje w żaden sposób wywiązać się ze swoich deklaracji co do wysyłki. I sprzedający wystawia co chwile nowe aukcje po 6 sztuk, w najtańszej ofercie na allegro. Do tego nie wysyła, i nie odpisuje. Widać oszustwo.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@M-a-z-u-r Jedno jest pewne ,nie nazywaj go oszustem póki nie masz na jego działanie wyroku sądu bo sam możesz mieć konsekwencje . Jako kupujący jesteś chroniony w razie problemów tylko wszystko wymaga rozwiązań i czasów według regulaminu. 

oznacz moderatorów

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#

Czy allegro nie może zobaczyć jak długo istnieje jego konto, jego historii i przeanalizować sprawy od razu? Kupowałem wiele razy na allegro/allegro lokalnie i z takim podejściem  (bo napisał w wiadomości, ze wyśle raczej w  poniedziałek, a we wtorek, że o 14 wysyła wszystkie paczki czego nie zrobił, a później przestaje odpisywać). Dobrze, jestem chroniony, zamrożę sobie tylko pieniądze i czekam. Ogólnie 7 dni na wysyłkę nie jest dzisiaj standardem, regulamin regulaminem, a wiadomo, że nikt nie stosuje tak długiej wysyłki, to nie są te czasy gdzie trzeba było specjalnie jechać na pocztę i stać w kolejkach, tylko paczkomaty są na każdym rogu i wysyłka jest bardzo prosta i szybka. Także dziękuję za "pomoc" i czekam aż allegro będzie mogło wejść do dyskuji.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@M-a-z-u-r Skoro ma 7 dni to dopiero po tym terminie możesz zacząć go oskarżać > niektórzy mają ustawiony czas wysyłki 10-15 dni > też są oszustami? > a na AL nie ma obowiązku odpisywania na wiadomości > nie każdy ma czas na siedzenie non stop przy komputerze i sprawdzanie czy ktoś czegoś przypadkiem nie napisał . a regulaminu nikt nagle nie zmieni na życzenie jednego niezadowolonego kupującego > a to czy odczytał to nie wiesz, gdyż nie ma nigdzie takiej informacji na czacie (to tylko Twój domysł?)

Czekaj spokojnie te 7 dni i dopiero wtedy użyj przycisku "zgłoś problem z zamówieniem" 

oznacz moderatorów

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#

Jest informacja na chacie, taka sama jak w każdym komunikatorze :]

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@M-a-z-u-r Sprzedający ani kupujący na Allegro Lokalnie nie są w stanie zatwierdzić zwrotu — są to transakcje konsumenckie. Sprzedający ma 7 dni na wysłanie zamówienia (chyba że w opisie oferty była inna informacja). W razie problemów możesz rozpocząć dyskusję. 

oznacz moderatorów

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@M-a-z-u-r Sprzedający może zwrócić pieniądze. Nie masz jednak do "wyklikania" zwrotu w formie anulowania zamówienia. 

oznacz moderatorów

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#

Rozpocząłem dyskusję 5.06., automat napisał, że sprzedający ma 24h na ustosunkowanie się, nie zrobił tego, i, że ma wysłać towar lub potwierdzenie zwrotu, do dzisiaj cisza, mam czekać? PS mówiłem, że oszust od początku.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@M-a-z-u-r   "... mam czekać? "

Tak, masz czekać,  nie ma innego rozwiązania.

Sprzedający ma 7 dni na wysłanie, od dnia zapłaty,  lub 14 dni na zwrot pieniędzy, od dnia kiedy zgłosiłeś  zwrot.  Jeśli nie dostaniesz ani zakupu ani zwrotu pieniędzy, wtedy odznaczysz dyskusje jako nierozwiązaną i dostaniesz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę do Allegro Protect.

Takie są terminy.  Ja nawet sie nie dziwię że nie wysyła, skoro założyłeś dyskusję przed wysyłką  to większość sprzedawców również wstrzymała by się.  Takich nerwowych klientów dodaje się do czarnej listy a nie robi się z nimi transakcji bo to tylko kłopoty.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Uzupełnienie:  jeżeli do jutra nie będzie żadnej reakcji ze strony sprzedającego to poproś w dyskusji o pomoc pracownika Allegro - jest taka opcja. To może przyspieszyć procedurę.

oznacz moderatorów

M-a-z-u-r
#7 Wielbiciel#

Nie wysyła bo nie ma i nigdy nie miał przedmiotu, a nie, że jestem niecierpliwy. Już kupiłem na allegro grę - tak bo to tylko gra, która nie wymaga nie wiadomo jakiego pakowania, to nie jest gabaryt. Na allegro na drugi dzień była do odbioru, więc o czym my mówimy? O tym, że na allegro lokalnie trafiłem na oszusta. No i poczekam, nie ma sprawy, dzięki za odpowiedź.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To Ci zwrócą śrdoki, tylko trzeba chwili.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@M-a-z-u-r Musisz czekać i takie "emocjonalne" wpisy nie pomogą, jeżeli nie odpisze z pewnością Allegro zareaguje, spokojnie.

oznacz moderatorów