anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ta transakcja wygasła i nie możesz jej kontynuować: Licytacja

Client:40463269
#7 Wielbiciel#

Witam

 

Mam problem z opłaceniem wygranej licytacji. Allegro pokazuje mi, że mam jeszcze 3 dni do opłacenia, jednak po kontakcie ze sprzedającym dostał wiadomość, że transakcja została anulowana ze względu braku płatności

 

Można poprosić o przywrócenie możliwości zapłaty?

 

id licytacji: d09c6e45-3a21-4caf-b284-3d2836a60adc/cd44c379-b752-42e0-85a8-94eb3a8276cf

Capture.JPG

 

Ps. Czy dwie wygrane od jednej osoby licytacje można wysłać na allegro lokalne jedną przesyłką?

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Może minęło 5dni a połączyć na Allegro Lokalne tylko po uzgodnieniu między wami- kupującym i sprzedającym.

oznacz moderatorów

Client:40463269
#7 Wielbiciel#

Właśnie minęły 3 dni i sprzedawca napisał, że oferta została automatycznie zamknięta przez allegro i  licytacja wystartuje znowu za 24 godziny

 

Na screenshocie z dzisiaj widnieje informacja, że mam jeszcze 3 dni na dokonanie płatności, wiec nie wiem co poszło nie tak

 

Niemniej bardzo dziękuję za przyjrzenie się sprawie 🙂

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  zobaczmy co na to moderacja oni moga luknąć w dodatkowe info

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40463269 Oferta z 08.06, ale przy płatności za drugą z 11.06. widzę ten sam błąd, więc spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną a także spróbuj, czy na innym urządzeniu przeglądarce będzie pojawiać się ten sam błąd. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:40463269
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

Spróbowałem z aplikacji w telefonie i innego laptopa i problem jest ten sam

Gdy wchodzę w moje zakupy widnieje informacja jak na zamieszczonym obrazku, że zakup nieopłacony i nie ma możliwości płatności. Można coś z tym zrobić?

Zrzut ekranu 2024-06-12 o 09.06.43.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40463269 dzięki, ale sprawdzasz ten zakup z 08.06, a tutaj już nic nie poradzimy, bo termin minął. Sprawdź proszę jeszcze zamówienie z 11.06. Jeśli błąd będzie taki sam, prześlij mi proszę cały zrzut swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Client:40463269 Coś mi się gdzieś obiło o uszy że na lokalnym miał być skrócony do 3 dni czas na opłatę i może to już nastąpiło.

oznacz moderatorów

Client:40463269
#7 Wielbiciel#

@kolekcjoner608 No właśnie nie mogłem znaleźć w regulaminie dokładnej informacji, a w sobotę gdy spróbowałem zrealizować płatność było napisane że mam na to 5 dni, stąd to zamieszanie

oznacz moderatorów