anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona zawartość paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
arturrr102
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tydzień temu zakupiłem na allegro lokalnie 2 komputery, paczka dotarła dzisiaj jednak po otwarciu paczki komputery są połamane oraz posiadają inne uszkodzenia, przy odpakowaniu nie były niczym zabezpieczone. Otworzyłem dyskusje ze sprzedającym, który pisze, że on wysyłał zabezpieczone komputery i uważa, że w InPost rzucał tą paczką i zawartość jej wypadła. Co mam zrobić w takiej sytuacji jeśli sprzedający nie chce mi w jakikolwiek sposób pomóc? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mdrogeria
#21 Demiurg#

@arturrr102 zakup pewnie od prywatmego sprzedawcy ? czy firma

oznacz moderatorów
arturrr102
#8 Zapaleniec#

od prywatnego 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@arturrr102 Zakup od osoby prywatnej?
Spisz protokół szkody u przewoźnika i następnie złóż reklamację - również u przewoźnika.
Jeśli przewoźnik uzna, że przyczyną było złe zabezpieczenie przesyłki to wtedy mając to na papierze możesz zgłosić się z roszczeniem do sprzedającego.

Może to trochę potrwać zanim otrzymasz odpowiedź ale jest to prawidłowa ścieżka załatwienia tej sprawy.

oznacz moderatorów
arturrr102
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pomoc 

oznacz moderatorów
arturrr102
#8 Zapaleniec#

A jak InPost zatwierdzi reklamację to muszę im coś odsyłać?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@arturrr102 Nie, towar odsyłasz w przypadku reklamacji u sprzedającego, a nie przewoźnika. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
arturrr102
#8 Zapaleniec#

.

oznacz moderatorów
arturrr102
#8 Zapaleniec#
Cześć,InPost napisał że winą jest źle zapakowana paczka wysyłałem tą wiadomość do sprzedającego a on dalej że winny jest InPost. Co mam z tym zrobić?
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@arturrr102 Otwórz dyskusję. Tam opisz problem i załącz odpowiedź od przewoźnika.
W razie problemów będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika allegro.

oznacz moderatorów
arturrr102
#8 Zapaleniec#

Zrobiłem to i allegro napisało że ma wydać decyzję o reklamacji ale zapewne napisze że nie 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@arturrr102 W takim wypadku powinieneś otrzymać możliwość złożenia wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.
Póki co poczekaj na oficjalną decyzję sprzedającego.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@arturrr102 kiedy odebrałeś paczkę?

oznacz moderatorów