- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie tydzień temu zakupiłem na allegro lokalnie 2 komputery, paczka dotarła dzisiaj jednak po otwarciu paczki komputery są połamane oraz posiadają inne uszkodzenia, przy odpakowaniu nie były niczym zabezpieczone. Otworzyłem dyskusje ze sprzedającym, który pisze, że on wysyłał zabezpieczone komputery i uważa, że w InPost rzucał tą paczką i zawartość jej wypadła. Co mam zrobić w takiej sytuacji jeśli sprzedający nie chce mi w jakikolwiek sposób pomóc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturrr102 zakup pewnie od prywatmego sprzedawcy ? czy firma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
od prywatnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturrr102 Zakup od osoby prywatnej?
Spisz protokół szkody u przewoźnika i następnie złóż reklamację - również u przewoźnika.
Jeśli przewoźnik uzna, że przyczyną było złe zabezpieczenie przesyłki to wtedy mając to na papierze możesz zgłosić się z roszczeniem do sprzedającego.
Może to trochę potrwać zanim otrzymasz odpowiedź ale jest to prawidłowa ścieżka załatwienia tej sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak InPost zatwierdzi reklamację to muszę im coś odsyłać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturrr102 Nie, towar odsyłasz w przypadku reklamacji u sprzedającego, a nie przewoźnika. 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturrr102 Otwórz dyskusję. Tam opisz problem i załącz odpowiedź od przewoźnika.
W razie problemów będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobiłem to i allegro napisało że ma wydać decyzję o reklamacji ale zapewne napisze że nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturrr102 W takim wypadku powinieneś otrzymać możliwość złożenia wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.
Póki co poczekaj na oficjalną decyzję sprzedającego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturrr102 kiedy odebrałeś paczkę?