anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup na Allegro Lokalnie i reklamacja

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Witam,

Kupilam przedmiot na Allegro Lokalnie uzywany przedmiot ale okazal sie uszkodzony wiec rozpocząłam rozmowe ze sprzedawca. Sprzedawca sie miga i zwala wine na mnie wiec poprposilam o reakcje Allegro.

Zarządalam zwrotu calkowitego. Allegro odpowiedzialo ze jesli sprzedawca nie odpowie (odpowie nie ustosunkuje sie czy odda pieniadze czy nie) to moge za 2 tyg skorzystac z Allegro Protect wypelniajac formularz z racji rękojmi.

Po odpowiedzi allegro sprzedawca wszak odpowiedzial ale nic w temacie oddania tylko pisze dalej swoje, swoja wersje. Teraz jak to rozumiec? Mam czekac 2 tyg jeszcze i dopiero potem kliknac o reakcje Allegro czy juz teraz bo niby sprzedawca odpowiedzial ale nic w temacie zwrotu. 

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 Zrób dokładnie tak, jak napisał doradca w dyskusji:  Jeżeli do 13.03.2025 nie otrzyma Pan wiadomości od sprzedawcy - proszę, by skorzystał Pan z opcji “Poproś o pomoc Allegro”.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Dziekuje za odpowiedz,

Czyli nie ma to znaczenia ze sprzedawca costam napisał i nie mialo to zwiazku ze zwrotem? To oznacza ze to nie bylo wazne?

Sorki za glupie pytania ale nie wiem

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 tak, z tego co widzę w dwóch ostatnich wpisach sprzedawca nie odniósł się sprawy i nie zrobił tego o co poprosił go nasz pracownik, więc poczekaj proszę dalej. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Sprzedawca odpowiedzial ale sklamal ze nie ma ze mna kontaktu co jest nieprawda. 

Sprzedawca napisal ze bez zwrotu laptopa nie odda zadnych pieniedzy.

To oznacza ze mam wyslac przedmiot i on odda ale jesli nie odda to ja trace i pieniadze i sprzet. Moze tak byc ze zwroci mi część bo "policzy sobie" ze za moje pieniadze naprawi sobie przedmiot.

Co w takiej syt zrobic? Zaczekac do 13go i zglosic problem dalej bo szczerze to moge rozwniez zalozyc ze nie zobacze kasy

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 Tak, jeśli sprzedawca w dyskusji poprosił o odesłanie laptopa do niego - to proszę zwrócić laptopa, aby mógł on rozpatrzyć Twoją reklamację. W razie trudności z porozumieniem ze sprzedawcą, skorzystaj z opcji "poproś o pomoc Allegro".  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Sorzedawca napisal cyt

" Bez odeslania przedmiotu nie zwroci zadnych kosztow"

Czyli mam odeslac przedmiot i jesli nie zwroci mi pieniedzy lub odpowie ze nie zwroci mi calosci to mam poprosic allegro i pomoc? 

 

I jeszcze jedno pytanie. Ile sprzedawca ma czasu na zwrot pieniedzy? Nie chce zeby to sie wloklo tygodniami.

Ro sa jakies kpiny. Kupuje rzecz ktira przychodzi uszkodzona a ja mam czekac laskawie na to czy sorzedawca sie zgadza na oddanie kasy

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 Zgodnie z informacją w dyskusji, którą dodał doradca, jeśli do 13.03 nie otrzymasz informacji w sprawie reklamacji, możesz skorzystać z pomocy w ramach Allegro Protect. 

Najlepiej jeśli pytania dotyczące przebiegu dyskusji, będziesz kierowała właśnie w dyskusji, ponieważ tam udzieli Ci odpowiedzi doradca wyspecjalizowany w tym obszarze. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Co oznacza stwierdzenie ktore Pani przytoczyla "jeśli do 13.03 nie otrzymasz informacji w sprawie reklamacji"

Tylko prosze konkretniej.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 Ja tylko napisałam to, co już wskazał Ci doradca w dyskusji. Sprzedawca ma do 13.03 czas na wydanie decyzji reklamacyjnej. Po tym czasie możesz złożyć wniosek o Allegro Protect. Tak, jak wspomniałam. Pytania o dyskusję najlepiej kieruj właśnie w samej dyskusji, ponieważ tam otrzymasz informacje od osoby wyspecjalizowanej w obszarze sporów. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Czyli moge zadac pytanie lub "Wezwac" kogos z Allegro do pomocy PRZED 13/03? Czy dopiero po 13tym?

Nic konkretnego sprzedawca nie napisal odnosnie reklamacji wiec nie wiem czy jego odpowiedz mam traktowac jako chec zwrotu czy tylko takie jego gadanie i nie wiem czy mam czekac do 13go czy juz teraz nacisnac ten link o pomoc

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 Tak, oczywiście. Możesz poprosić o pomoc doradcy w każdej chwili.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Tak ja wiem ze w kazdej chwili. Chodxi mi o to czy w konkretnie w tym przypadku kiedy sprzedawca sie nie okreslil konkretnie co do reklamacji mam czekac do 13go czy prosic o pomoc juz teraz

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43074270 na razie nie mamy podstaw do wypowiedzi. Widzę, że wczoraj napisałeś tam kolejną wiadomość, więc teraz powinien odnieść się do niej sprzedawca. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Dziekuje. O to mi chodzilo. 

Probuje pomoc mojej mamie ktora ma 80 lat. Mial to byc prezent dla wnuka a teraz same klopoty

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:43074270 nie odeślesz to protecta 14 nie dostaniesz taki regulamin allegro też tak kmini jak ty że będziesz miała lapka i kasę

oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Tyle ze sprzedawca moze celowo jeszcze bardziej uszkodzic przedmiot i powiedziec ze tak nie bylo i to ja uszkodzilem i nie zwraca mi nic. I wtedy zostaje z niczym a on ma laptopa i kase

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:43074270 a co stoi na przeszkodzie nakręcić filmik z pakowania ewentualnie zdjęcia

oznacz moderatorów

Client:43074270
#7 Wielbiciel#

Wszystko mozna spreparowac jak sie chce. Film nie jest zadnym dowodem bo musialbym nakrecal film z pakowania i oczekiwania na kuriera jak odboera przesylke zeby byla pewnosc ze to co zostalo zapakkwane jest tak jak mialo bc i tak wyglada. Poza tym tez mozna to spreparowac bo wady mozna ukryc. 

Nie da sie tego zrobic. Natomiast sprzedawca mlze specjalnie cos uszkodzic i odpisac ze dostal uszkodzone

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@Client:43074270 

Sprzedawca nie ma obowiązku zwracać ci środków, lecz w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić przedmiot.

Jeżeli chodzi o decyzję, to sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do roszczenia. Jeżeli je uzna, to on decyduje o sposobie rozwiązania problemu (naprawa, wymiana, zwrot).

oznacz moderatorów