
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Zakupilam na allegro lokalnie przedmioty. Niestety pomimo zapewnien towar nadal nie zostal wyslany. Chciałbym odzyskać pieniadze. Kupie gdzie indziej.
Otworzylam spor jednak sprzedajacy nie odpowiada.
W jaki sposób allegro moze pomóc?
W sumie to nie wiem czy jeszcze cos kupie w taki sposób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewmo
'nadal nie zostal wyslany' tzn ile konkretnie czasu minęło od zakupu? Na Lokalnie sprzedający ma 7 dni na wysyłkę.
W razie problemów po prostu kontynuuj dyskusję i w razie potrzeby kliknij w niej prośbę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co się stanie jesli po 7 dniach zamówienie nie zostanie wyslane?
W końcu kupujac zawieramy również umowę w zakresie terminu wysylki przedmiotu ze sprzedajacym. Dziwi mnie fakt ze nie mozna anulowac zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lewmo @Na allegro lokalnie sprzedają osoby prywatne a rozwiązać taką umowę (anulować) można tylko za porozumieniem obu stron tej umowy.
Jeśli sprzedający nie wyśle towaru lub nie zwróci Ci wpłaty to zrobi to Allegro ale to może trochę potrwać.
Póki co kontynuuj dyskusje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję