Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłaciłem zakup blikiem , na rachunku mam blokadę pieniędzy, ale nie dotarły one do sprzedającego. Na stronie sprzedawanego przedmiotu zapis że niezapłacone i dokończ transakcję. Co z tym robić???
@libid2 Na koncie, z którego piszesz, nie widzę nieopłaconych zakupów. Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Oferta: e7d91137-ea15-49d9-80b5-f293cb1bfc9d
@libid2 płatność nie została zakończona poprawnie. Być może to problem po stronie banku z usług, którego korzystasz. W takiej sytuacji zmień proszę metodę płatności, a aby wyjaśnić problem z BLIKiem skontaktuj się proszę z bankiem.
bank blokuje ponieważ musi uzyskać wniosek na zapłatę od instytucji finansowej która pośredniczy w zapłacie blikiem
Zapłacić i już " Ponów płatność"