anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru na Allegro lokalnie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

Allegro lokalnie zamknęło dyskusje na moją niekorzyść. Nie zgadzam się z tym werdyktem. Czy Allegro jeszcze coś mose mi pomóc w tej sprawie, czy rola Allegro się skonczyła i teraz już musze działać poza Allegro. Chce zgłosic sprawę do rzecznika praw obywatelskich i do Sądu. Sprzedawca sprzedal mi kurtkę, która miała być w rozmiarze L a okazała się XS (według mnie). Zrobiłam zdjęcia kurtki i wysłałam do Alkegro, sle zamknęli dyskusję twierdzac, że sprzedającego chroni prawo konsumenckie i może nie przyjąć towaru, bo jest osobą prywatną. 

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31
komis-bell
#21 Demiurg#

@Agnieszka2946 Co to dokładnie oznacza, że kurtka "okazała się XS (według mnie)"?
Albo jest albo nie jest 🙂 Masz jak udowodnić, że kurtka faktycznie jest XS? Jakieś metki? Pomiary długości?

oznacz moderatorów
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

No udowodnilam, że kurtka jest XS, wysłalam zdjęcia, wysłslam screenshoty z korespindencji ze sprzedającym. Allegro nawet tych screenshotów nie otworzyło, vo nadal się ściagają pliki, bo muszą przejsc weryfikację antywirusową zanim zostaną dolączone do dyskusji, a Allegro jus zamknelo dyskusję na moja niekorzysc. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Chcialas pewnie zwrot kasy a powinnas zlozyc reklamacje z tytulu niezgodnosci z opisem. Powolaj sie na powyzsze i zglos ze chcesz zwrot srodkow. Nie zamykaj dyskusji i oznacz pracownika allegro w dyskusji, zrob sobie screena z aukcji ze wystawial l-ke

oznacz moderatorów
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

Dziekuję bardzo za rzetelną odpowiedź

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Agnieszka2946 Coś mi się wydaje, że nie mówisz całej prawdy. Allegro generalnie działa głównie na korzyść kupujących 🙂
Może dziewczyny rzucą nieco światła na sprawę @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

Mówię całą prawdę i jestem bardzo rzetelną osobą. Właśnie się okazało, że pracownik Allegro bezprawnie zamknął moją dyskusję ze sprzedającym a dodatkowo sprzedający nie przyjął mojej reklamacji więc sprawa trafia do Allegro protect. Proszę nie pisać komentarzy insynuujących, że nie piszę całej prawdy, bo to nie pimaga, tylko jeszcze bardziej denerwuje.  

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

L dla chinczyka to XS dla europejczyka jesli na kurtce na metcr jest L to nie wygrasz, jesli nie ma skladaj reklamacje do sprzedajacego z tytulu niezgidnosci z opisem musi ja rozpatrzyc. Sprzedajacy nie bedacy przedsiebiorca nie ma obowiazku przyjmowac zwrotow 

oznacz moderatorów
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

To czy nie powinno być napisane, że to jest chińskie L? Zamieszczając ogłoszenie w Polsce daje chińskie rozmiary i nie pisze o tym w opisie ogłoszenia? 

oznacz moderatorów
starling_shop
#14 Krzewiciel#

Czyli sprzedawca sprzedał Ci L oznaczone jako L a Ty się po prostu w tę kurtkę nie zmieściłaś? Proponuję ją odsprzedać dalej zamiast robić z siebie... 😉

oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Mylisz pojęcia.
Strasznie.
Rzecznik Prawe Obywatelskich? Sąd?
Sprzedającego chroni prawo konsumenckie? 😮
Masakra.
Najlepiej bedzie jak najpierw poszerzysz swoją wiedzę na w/w tematy (reklamacja itp.).
Na forum jest setka tematów dotycząca takich problemów.

 

 

oznacz moderatorów
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

Nie mylę pojęć. Jestem bardzo dobrze zorientowana w pojęciach. Mam koleżankę prawnika ds gosparczych i to xa jej poradą myślę w tym kierunku co tu dalej zrobić. Tymczasem okazało się, se pracownik Allegro bezprawnie zamknal moją dyskusję ze sprzedającym i sprawa zostaje skierowana do Allegro Protect

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Allegro nie zamyka dyskusji tak sobie, są tam wyznaczone ramy czasowe i Ty zapewne nie zrobiłaś tego

Każdą Dyskusję oznaczamy odpowiednim statusem:

  • W toku - każda rozpoczęta Dyskusja między 1 a 14 dniem, która nie została oznaczona jako rozwiązana lub nierozwiązana.
  • Rozwiązana - Dyskusja, którą kupujący oznaczył jako rozwiązaną i zakończył. A jeśli po 30 dniach kupujący nie oznaczy dyskusji, automatycznie nadamy jej taki status.
  • Nierozwiązana - Dyskusja, którą kupujący oznaczył jako nierozwiązaną. W każdej chwili może zmienić jej status na rozwiązaną.
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Agnieszka2946 Trochę mieszasz - jakie prawo złamało allegro zamykając dyskusję?

Jeśli reklamacja została przez sprzedającego rozpatrzona negatywnie to allegro nie ma możliwości wpłynięcia na jego decyzję (naruszałoby to jego prawa) i prawidłowo skierowano Cię do Allegro Protect abyś mogła odzyskać pieniądze.

Swoich praw (jeśli uważasz, że zostały naruszone) możesz dalej dochodzić na drodze sądowej bezpośrednio ze sprzedającym.

oznacz moderatorów
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

Pracownik Allegro w dzisiejszej rozmowie telefonicznej, która zresztą jest nagrywana powiedział do mnie, że cytuję: "dyskusja została bezprawnie zamknieta przez pracownika Allegro". To są słowa jednego pracownika Allegro o drugim. Proszę nie insynuować, że ja coś pomyliłam. Nic takie insynuacje nie wnoszą do dyskusji. Nie mieszam "trochę" ani wogóle nie mieszam. Zostałam sama z tym sprzedawcą bez niczyjej pomocy w pierwszych dnias sporu, bo taka jest procedura Alkegro, se sami mamy sie dogadać. Wtedy pierwszy raz sprzedawca zaczął insynuować, że jestem "niepoważna", zaczął kłamać, że są jakieś różne tabele rozmiarów, że w 2022 jest inna tabela, a w poprzednich latach inna. Nie poparł niczym swoich argumentow. Pisał epitety pod moim adresem, nie pisal nic o towarze, tylko cały czas na moj temat. Musiałam czekać kilka dni, żeby Allegro wlączyło się wogóle do sporu. Jak się wlączyło dzisiaj rano to znowu musze czekać kolejny tydzień na zgłoszenie allegro protect, gdzie po raz nie wiem już który grzeba będxie opisać szczególy sporu. Procedura jest przewlekła ale pieniądze za kurtkę 800 zł sprzedający dostał od razu. Ot takie prawo. 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Agnieszka2946 Nadal - jeśli sprzedający negatywnie rozpatrzył reklamację to allegro nie zmusi go do zmiany decyzji bo nie ma ku temu żadnych podstaw prawnych.

Zostałaś skierowana do Allegro Protect abyś mogła w geście dobrej woli serwisu allegro odzyskać pieniądze.
Gdyby nie Allegro Protect to musiałabyś się bujać ze sprzedającym po sądach aby spróbować odzyskać pieniądze.
Także tydzień czy też dwa oczekiwania nie jest chyba aż tak straszne co?



oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@komis-bell jesli kupująca dostanie pieniadze z AP bo nie dopytala o rozmiar (a coś się jej wydaje) a sprzedajacy zostanie obciazony kosztami to bedzie to kolejny przyklad glupoty serwisu.

Jesli sprzedajacy nie zostanie obciazony to wszyscy my, jako kupujacy zostaniemy obciązeni tym zwrotem.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:104371448 Znamy tylko wersję wydarzeń jednej ze stron a coś czuję, że różni się ona od stanu faktycznego całej tej historii. No ale wyrokować nie możemy bo jak...?
Taki mamy klimat na allegro...

oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@komis-bell ja dalej twierdze, ze powinien byc Ustawowy obowiązek opisania problemu ze wszystkimi szczegolami/detalami.

Bo na chwile obecną wygląda na to, ze autorka tematu chce obciążyć kupującego za swoje błedy.

oznacz moderatorów
Agnieszka2946
#7 Wielbiciel#

Pewnie, że nie jest straszne. Zima w Krakowie, dziecko nie ma kurtki, pieniedzy nie ma, w sumie spoko, niech dziecko chodzi w podkoszulku w grudniu, bo co nam zostało.  Pomijam, że to miał byc prezent na Mikołaja dla dziecka, super i po prostu dzisiaj jest 6 grudnia najlepszy jaki mialam w życiu. 

oznacz moderatorów