
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Witam
- Mam problem z otrzymaniem wpłaconych pieniędzy za przedmiot. Zakupiłem telefon na allegro lokalnie i zapłaciłem za niego przez PayU, transakcja jest zakończona. Jednak sprzedający stwierdził że nie ma już przedmiotu. Chciałbym otrzymać wypłacone pieniądze z powrotem, lecz nie mogę cofnąć wpłaty, a sprzedający twierdzi że nie może wypłacić środków, tylko musi mi wysłać paczkę i dopiero jak ją odbiorę to on będzie miał pieniądze i ja wtedy muszę zrezygnować z zakupu. Logicznie przedmiotu nie ma więc mi go nie wyśle, więc co zrobić by odzyskać środki @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ? 🙂 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający wprowadza Cię w błąd, na AL sprzedający wypłaca z AF i oddaje tobie środki na konto które ty mu podajesz, nie ma towaru a chce wysłać paczkę?, otwórz dyskusję jak będzie cię nadal wprowadzał w błąd:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Teoth93 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Jeżeli nie ma oferowanego towaru, powinien niezwłocznie oddać wpłatę. Ciebie nie interesują jego problemy z wypłatą środków. Podaj mu numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy, ponieważ w inny sposób na Allegro Lokalnie nie odda, jak zwykłym przelewem. Nie da się cofnąć wpłaty przez Allegro. Jeżeli będziesz miał problem ze zwrotem środków otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca może nie wprowadza w błąd przecież allegro często blokuje wypłatę pieniędzy do momentu otrzymania przedmiotu przez kupującego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedzi 🙂 Największym problemem jest chyba problem kontaktu ze sprzedającym (Ukrainiec/Rosjanin) gdyż po zakupie zero reakcji z jego strony, nie odpisywał na wiadomości ani tym bardziej nie wysłał przedmiotu. Dopiero po kilku dniach w rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że przedmiot już sprzedał "do ręki" innej osobie i chyba myślał że aukcja sama się zakończyła. Uświadomiony, że ma wpłaconą kwotę przez payU próbuje dojść do porozumienia i chce mi zwrócić pieniądze, ale próby wytłumaczenia mu że ja nie mogę cofnąć wpłaty tylko on musi wypłacić środki z Allegro i mi je przesłać to droga przez mękę. Mnie nie interesują jego problemy i straciłem tydzień czasu... Założyłem spór na allegro jak doradziliście i będę próbował zaangażować pracownika Allegro żeby pomógł mi wyciągnąć od niego pieniądze 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A to zakupy na AL są w jakiś sposób teraz chronione ? Czy po prostu płacisz/kupujesz=ryzykujesz ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na allegro lokalnie też jest możliwość zapłaty przez PayU. Więc jeśli jest potwierdzenie że transakcja jest zakończona, to myślę że problemów ze zwrotem wpłaty nie będzie w razie próby oszustwa przez sprzedającego.